نسخه چاپی

آخرین اخبار استقلال در عربستان

سرمربیان دو تیم استقلال تهران و خوزستان در عربستان با یكدیگر برخورد گرمی دارند.

به گزارش نما به نقل از جام نيوز، تیم فوتبال استقلال ساعت 22:05 امشب در ورزشگاه ملک‌بن‌فهد به مصاف الشباب می‌رود. اعضای این تیم فردا (پنج‌شنبه) ساعت 9:30 با دو پرواز برای زیارت خانه خدا راهی مکه می‌شوند. همچنین آبی‌پوشان ساعت 18:30 روز جمعه وارد ایران می‌شوند تا خود را برای دیدار مقابل الریان آماده کنند.
* جلسه فنی مربیان و بازیکنان ظهر امروز (چهارشنبه) در هتل محل اقامت آبی‌پوشان برگزار شد. ضمن اینکه در جلسه هماهنگی شب ‌گذشته بازی نیز که با حضور میرشاد‌ ماجدی سرپرست،‌ علی امیری معاون ورزشی و حامد افضلی مدیر رسانه‌ آسایی استقلال برگزار شد، 15 بلیت VIP و 50 بلیت VVIP در اختیار استقلالی‌ها قرار گرفت.
* با توجه به برگزاری بازی استقلالی ها به دنبال بلیط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه هستند تا حتی چند نفر هم که شده را به ورزشگاه بکشانند. چند لیدر تیم استقلال در این سفر با آبی پوشان حضور دارند.
* اعضای تیم فوتبال استقلال پس از برگزاری آخرین تمرین خود در ورزشگاه ملک فهد عبدالله شهر بلافاصله به هتل رادیسون بلو برگشته تا دیدار تراکتوسازی را تماشا کنند. اعضای تیم استقلال از شکست و حذف تراکتورسازی ناراحت شدند و اعتقاد داشتند اگر قرمزپوشان تبریزی 10 نفره نمی شدند ممکن بود بتوانند نتیجه بگیرند.



* سرمربی تیم استقلال شب گذشته بعد از پایان تمرین از بازیکنانش خواست تا هر چه در توان دارند برای بازی امشب به کار ببندند.وی خطاب به استقلالی ها گفت: «امشب طوری بازی کنید که با خیال راحت و با وجدان آسوده به زیارت خانه خدا برویم.»



* هوای شهر ریاض گرم است و این مسئله باعث نگرانی اعضای تیم استقلال برای دیدار امشب است. البته با توجه به برگزاری بازی در ساعات پایانی امشب ممکن است هوا خنک تر شود.



* مهدی نظری که بعد از دیدار با تراکتورسازی با آبی پوشان تمرین نکرده بود شب گذشته زیر نظر کادر پزشکی استقلال تحت درمان بود.



* کاروان تیم استقلال از میزبانی عرب ها رضایت دارند و بعد از اتفاقات فرودگاه و معطلی چند ساعته حالا مشکلی ندارند.



* در بازی امشب استقلال با پیراهن اصلی «آبی» و الشباب نیز با پیراهن سفید به میدان می رود. هر دو تیم در دیدار رفت هم با این لباس ها به زمین آمده بودند.



* علی فتح الله زاده که هم اکنون در تهران حضور دارد نتوانست راهی عربستان شود و دیدار امشب را از طریق تلویزیون تماشا خواهد کرد. وی در تماس با سرپرست استقلال و همچنین مقداد نجف نژاد در خصوص وضعیت تیم و همچنین میزبانی عربستانی ها سوالاتی را پرسید.



* عبدالله ویسی که به همراه تیم استقلال راهی ریاض شده با استقبال گرم و خوب مربیان و بازیکنان استقلال رو به رو شده است. وی که همین دو هفته پیش در اهواز از استقلالی های تهران استقبال کرد و با مساعدت مسئولان باشگاه استقلال خوزستان زمین تمرینی را در اختیار قلعه نویی قرار داد حالا در عربستان میهمان اردوی تیم تهرانی است. قلعه نویی در این دو روز حضور استقلال در ریاض از ویسی برای حضور در تمام جلسات آنالیز تیم حریف دعوت کرده و حتی در برخی مواقع به رسم میهمان نوازی از سرمربی استقلال خوزستان خواسته تا نظراتش را بگوید. بازیکنان تیم استقلال هم رابطه بسیار خوبی با ویسی دارند و در طول اردو با وی در خصوص شرایط استقلال خوزستان وخاطرات فوتبالی وی صحبت می کنند.



* حجت الاسلام مالک نیز در حال تدارک سفر تیم استقلال به شهر مکه است و برنامه های مختلفی را برای اعضای این تیم در نظر گرفته است.

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...