نسخه چاپی

"متین" ایران قهرمان والیبال آسیا شد

عکس خبري -"متين" ايران قهرمان واليبال آسيا شد

تیم والیبال متین ورامین با پیروزی مقابل الریان قطر به عنوان قهرمانی باشگاه‌های آسیا در فیلیپین رسید و جواز حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه‌های جهان را هم كسب كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیم متین ورامین، در آخرین بازی خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا، به مصاف تیم قدرتمند الریان قطر رفت و توانست با نتیجه 3 بر 1 به برتری دست یابد.

متین در این بازی و با گیم شماری 25 – 19 ، 17 - 25 ، 24-26 و 16-25 به برتری دست یافت .

تیم متین ورامین ایران پیش از این برابر تیم های باشگاهی از ژاپن، ویتنام، لبنان، چین تایپه و چین پیروز شده و در مجموع این بازی ها سه ست واگذار کرده است.

این دهمین قهرمانی نمایندگان ایران در رقابت های باشگاه های آسیاست. متین ورامین که نخستین بار در این رقابت ها شرکت می کرد، موفق شد از اعتبار والیبال ایران در آسیا دفاع کند.

* در رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های آسیا، لیگ قهرمانان، نیز ، امشب تیم های استقلال و فولاد در شرایطی به میدان می روند، که مدیران و مربیان تیم ملی و دلال ها و دوستان رسانه ای آنها اصرار داشتند این مسابقات اهمیتی ندارد و این دو تیم به همراه سپاهان و تراکتورسازی باید بازیکنان خود را به اردوی تمرینی در افریقای جنوبی بفرستند.
ز

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...