نسخه چاپی

این آخرین باخت ما مقابل استقلال بود ؛ باز هم پورشه سوار می شوم

دروازه بان ملی پوش تراكتورسازی گفت: «مطمئن باشید از این به بعد هم با پورشه به اردوی تیم ملی می آیم. چون من برای دل خودم زندگی می‌كنم نه به خاطر دل این و آن!»

به گزارش نما به نقل از روزنامه نود، در روزگاري که فوتبال ما از بابت داشتن دروازه‌بان‌هاي شش دانگ و کامل تهي شده است، سوشا مکاني در ترکيب تيم قهرمان ليگ سيزدهم خوش درخشيد تا چند ماه مانده به مسابقات جام‌جهاني برزيل با نظر مساعد کارلوس کي‌روش به اردوي تيم‌ملي فراخوانده شود. با اين دروازه‌بان جوان کشور گفتگويي انجام داديم که از نظرتان مي‌گذرد:



* بالاخره کي‌روش به ملي‌پوشان فولاد هم مرخصي داد در اين خصوص چه نظري داريد؟

- پس از اينکه دو باشگاه سپاهان و استقلال اعلام کردند ملي‌پوشان خود را در اختيار کي‌روش قرار نمي‌دهند، کي‌روش به ملي‌‌پوشان فولاد و تراکتور مرخصي داد که به نظر من حرکت خوبي بود.



* نگفتند چه زماني به اردوي تيم‌ملي برگرديد؟

- خير. هنوز در اين مورد با ما حرفي نزده‌اند اما ما اگر بتوانيم الجيش را شکست دهيم به عنوان تيم اول صعود مي‌کنيم و بازي هفته آينده تشريفاتي مي‌شود. البته ما با يک مساوي هم صعود مي‌کنيم اما ما مي‌خواهيم صدرنشين شويم.



* بي‌شک شما هم در قهرماني فولاد نقش داشتيد آيا فکر مي‌کرديد فولاد قهرمان شود؟

- من با هدف قهرماني به فولاد آمدم. دوست داشتم در اين تيم موفقيت ماندگاري به ثبت برسانم. البته ما در جام‌حذفي هم مدعي بوديم و لياقت قهرماني داشتيم.



* از نظر شما قهرماني فولاد چه تفاوتي با قهرماني تيم‌هايي چون استقلال و پرسپوليس دارد؟

- قهرماني با تيم فولاد لذت‌بخش‌تر است! استقلال و پرسپوليس خيلي قهرمان شده‌اند و مردم به قهرماني اين تيم‌ها عادت دارند. با اين حال خيلي‌ها از بابت اين قهرماني خوشحال شدند.



* در تصاوير نديديم شما پس از قهرماني تيم‌تان گريه کنيد؟!

- بله، من گريه نمي‌کردم چون گريه‌هايم را چندين‌سال پيش کرده بودم. حالا وقت خنديدنم با تيم‌فولاد و جام قهرماني بود. بازيکني که در فوتبال پله پله رشد کرده باشد متوجه حرف من مي‌شود. من 10 سال است در ليگ‌برتر بازي مي‌کنم و تاکنون سابقه نداشته است يک مربي از نظر فني از من ايراد بگيرد و يا من با فلان بازيکن مشکل داشته باشم. قهرماني با فولاد يکي از آرزوهاي ورزشي من بود و حالا هم شادي‌اش را به مردم خونگرم خوزستان هديه مي‌کنم. من اهداف بزرگ‌تري در سر دارم که بايد به آنها هم فکر کنم. البته با لطف و فضل پروردگار.



* رمز قهرماني فولاد در چه مواردي بود؟

- مديريت توانمند فرکي و شخصيت بالاي اين مربي.



* قبلا طرفداران استقلال در خوزستان زياد بودند اما گويا امسال همه طرفدار فولاد شده‌ بودند؟

- من به اين فکر نمي‌کنم که قديم‌ها در اهواز چه اتفاقي مي‌افتاد اما به جرأت مي‌توانم بگويم هيچ تيمي در ليگ سيزدهم مثل فولاد شايستگي قهرماني نداشت و اکثر خوزستاني‌ها نيز ما را حمايت مي‌کنند.



* قبول داريد در ليگ استقلال تنها تيمي بود که زور شما به آنها نرسيد؟!

- نه، به نظر من در بازي با استقلال شرايط مسابقه به نفع ما نبود. البته خود من در بازي رفت حضور نداشتم اما در بازي برگشت ما حتي مي‌توانستيم سه، چهار گل به آبي‌‌ها بزنيم. ما تيم بدون باخت نيم‌فصل هم بوديم که آخرين باخت‌مان را مقابل استقلال دشت کرديم.



* وقتي هم تيم استقلال پنجم ليگ شد تعجب نکرديد؟

- خودم اعتقاد دارم ما در سالي قهرمان شديم که همه تيم‌ها مدعي بودند و استقلال و پرسپوليس هم شرايط خوبي داشتند. قهرماني ما از اين لحاظ دلنشين‌تر بود. در همين ليگ تيم خوب سپاهان هم فقط به واسطه يک گل زده از کسب سهميه محروم شد و به نظر من درد اصفهاني‌ها بيشتر از استقلالي‌هاست.



* راستي براي حضور در اردوي تيم‌ملي با اتومبيل پورشه خود رفته بوديد که در فضاهاي مجازي هم بازتاب داشت؟

- به اطلاع برخي از سايت‌ها برسانم که من قبل از تأسيس اين سايت‌ها ماشين‌هاي مدل بالا و خوبي سوار مي‌شدم و نيازي نبود که آنها موضوع شخصي مرا در فضاهاي مجازي منتشر کنند. مطمئن باشيد از اين به بعد هم از اين کارها مي‌کنم چون من براي دل خودم زندگي مي‌کنم نه به خاطر دل اين و آن! اگر دلم بخواهد باز هم با اتومبيل شخصي‌ام به اردوي تيم‌ملي مي‌روم.



* وضعيت قرارداد شما با فولاد چه مي‌شود؟

- قراردادم با اين تيم امسال تمام مي‌شود اما چه در فولاد باشم و چه نباشم براي اين تيم آرزوي سربلندي دارم.

۱۳۹۳/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...