نسخه چاپی

اخراج 3 هزار كارمند وزارت صنعت، معدن و تجارت

نماینده مردم ارومیه از اخراج یك شبه 3 هزار شاغل وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: این افراد 5 سال است كه در این وزارتخانه كار می‌كنند اما وزارت صنعت یك شبه آن‌ها را اخراج كرده است.

به گزارش نما، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در اخطار قانون اساسی در جلسه علنی امروز چهارشنبه اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت چند هزار تحصیل‌کرده که سالیان است در مباحث اقتصادی، سیاست کنترل بازار و نظارت کار مستمر انجام داده‌اند، را اخراج کرده است.



وی افزود: این افراد افراد پرتلاش و زحمت کشی هستند که 5 سال است در وزارت صنعت، مشغول به کارند اما این وزارتخانه آن‌ها را یک شبه اخراج کرده است.



قاضی‌پور با بیان این که ما قسم خورده‌ایم تا در رابطه با اشتغال کار کنیم گفت: قریب به اتفاق این عزیزان از استان کردستان، سنندج و سیستان و بلوچستان هستند و با توجه به این که همیشه مجلس براشتغال جوانان تاکید داشته چگونه می‌توانیم اجازه دهیم که 3 هزار نفر اخراج شوند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نماینده مردم ارومیه همچنین با اشاره به بحث تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال گفت: قرار بود این تحقیق و تفحص به صحن علنی بیاید اما به دلیل خبر برخی رسانه‌ها موضوعاتی مطرح شد و در نهایت این تحقیق و تفحص در صحن علنی قرائت نشد و ما از این موضوع قانع نشدیم.



منادی سپیدان؛ عضو هیئت رئیسه مجلس درباره صحبت‌های قاضی‌پور درباره تحقیق و تفحص گفت: باید بگویم در این باره جلسه‌ای در دفتر ما برگزار شد و دوستان از موضوعات مطرح شده قانع نشدند، بنابراین قرار شد دوستان در فدراسیون فوتبال گزارشی برای ما تهیه کنند.

۱۳۹۳/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
بازرس
0
0
۱۳۹۳/۲/۱۳
سلام نما نميدونم کجا نظر بدم ولي درد دارم دردي که 3800 خانواده دلواپس ونگران را در دولت اميد و تدبير ناميد کرده است . بزرگواري کن و مردانگي و اين درد 3800خانواده نگران را به گوش مسولين برسان . ما تعداد 3800 بازرس بسيجي در دولت آقاي احمدي نژاد با هدف کنترل و نظارت بر بازار جذب سازمان بازرگاني سابق و صنعت معدن و تجارت کنوني شديم اکنون پس از 7 سال زحمت شبانه روزي فقط به علت يک سري مسائل واهي و بي معني در حال شرکتي شدن و اخراج هستيم سازمانهاي ما با ما قرارداد نمي بندند و تحصن جلوي مجلس دردي را دوا نکرد و تا اواسط هفته فرصت بستن قرارداد شرکتي را داريم . مــــــــــــــــــــــــردانگي کن و از اخراج ما فقط به دلايل واهي سخن بگو .زمان در حال گذر است وزن و پچه ما در استرس..... يا ابوالفضل العباس (ع) مددي
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...