نسخه چاپی

دلیل اعتصاب بازیكنان پرسپولیس مشخص شد

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، محمد نوری کاپیتان پرسپولیس در خصوص بعضی از انتقادات در خصوص اعتصابشان و ادامه وضعیت پرسپولیس به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

درست است که دریافتی شما بیش از سایرین است؟

نه به نظر من این صحبت‌هایی که در بعضی از رسانه‌ها مطرح شده و متأسفانه چک‌هایی که به من داده‌اند نقد نشده اما جزو دریافتی من حساب کردند و البته ماشین بدون سندی که به من دادند. با احتساب تمامی این‌ها نمی‌توان گفت که من بیشترین دریافتی را داشته‌ام.

نظرت در مورد صحبت‌های یحیی گل‌محمدی چیست که گفته از بیرون که نگاه می‌کنم اعتصاب در قهرمان نشدن پرسپولیس نقش داشته؟

اعتصاب یک تصمیم جمعی بود. این اعتصاب به خاطر پول نبود بلکه به خاطر مشکلات پرسپولیس بود و می‌بینیم که بعد از دوم شدن ما همچنان مشکلات وجود دارد. امیدوارم این مشکلات حل شود و اتفاقات ختم به خیر گردد.

با توجه به رابطه خوبی که با کارلوس کروش داری به حضور در تیم‌ملی‌ امیدوار هستی؟

کارلوس کروش همیشه به من لطف داشته و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنم به تیم‌ملی‌ برسم. او همیشه گفته که فوتبال مرا قبول دارد و این باعث دلگرمی من است و من هم مثل یک سرباز آماده هستم و دوست دارم به تیم‌ملی‌ خدمت کنم.

فصل بعد؟

هنوز چیزی مشخص نیست اما دو پیشنهاد از ترکیه و قطر دارم ولی منتظرم تکلیف پرسپولیس مشخص شود و به هیچ‌وجه دنبال بازارگرمی نیستم.

نظرت در مورد قهرمانی فولاد چیست؟

فولاد تیم خیلی خوبی بود و مربی خیلی خوبی هم داشت. حق این تیم بود که در رده‌های بالای جدول قرار داشته باشد و قهرمانی این تیم را به آنها تبریک می‌گویم.

… و پنجمی استقلال؟

از قشنگی‌های لیگ این بود که استقلال در روز آخر نتوانست نتیجه لازم را کسب کند و بازی را واگذار کرد. این زیبایی‌های فوتبال است که تیمی مدعی‌ای مثل استقلال به مقام پنجم رسید.

۱۳۹۳/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...