نسخه چاپی

حاشیه های خواندنی سفر آبی پوشان به مكه

تلفن همراه مهدی رحمتی در سفر تیم استقلال به عربستان گم شد.

به گزارش نما، وب سایت یکی از عکاسان ورزشی که همراه تیم استقلال در سفر به عربستان حضور داشت حاشیه هایی را از سفر آبی پوشان به عربستان منتشر کرده است که در زیر می خوانید:

*از همان ابتدا ورود آبی پوشان انگشت نگاری در فرودگاه ریاض انجام گرفت. همین امر باعث ناخشنودی و معطلی دو ساعته شده بود.این در حالیست که موقع حضور تیم الشباب کوچکترین معطلی برای کاروان عربستانی در تهران پیش نیامده بود.

*اشتباه عمدی داور بحرینی در اعلام ضربه پنالتی باعث شد باشگاه استقلال به فیفا و فدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند که فیلم و مدارک بازی ارسال خواهد شد. این اشتباه فاحش داوری با انتقاد تندی از سوی امیر قلعه نویی انجام شد.جالب اینجاست این داور بحرینی برای قضاوت به جام جهانی برزیل هم دعوت شده است!

* بعد از اتمام بازی کاروان استقلال دو دسته شدند. یکی بازیکنان تیم و دیگری کادر فنی و تعدادی از میهمانان از جمله علیپور رئیس کمیته انضباطی و عزیز محمدی رئیس اتحادیه فوتبال و عبدالله ویسی مربی تیم استقلال خوزستان که کاروان بازیکنان به جده و کاروان دوم به مدینه رفتند که البته در کاروان دوم سید مهدی رحمتی و هاشم بیگ زاده حضور داشتند.

* هنگامی که اعضای کاروان دوم به مدینه مراجعت کردند کلیه ساک های آنان به اشتباه در فرودگاه ریاض جا ماند که البته با یک پرواز دیگر به مدینه ارسال شد اما همین امر باعث سر درگمی و تاخیر دو ساعته این کاروان برای حضور در مکه شده بود.

* مفقود شدن موبایل سید مهدی رحمتی و یکی از همراهان استقلال در هتلی که در مدینه قرار گرفته بود باعث ناراحتی این دو نفر شده بود که پیدا هم نشد.

رحمتی در مسیر بازگشت از مکه حرکتی قشنگ انجام داد و یک پیرزن ویلچر نشین را با خود تا مسیری هدایت کرد.

* در مدینه و مکه زمانی که مربیان و بازیکنان در آنجا حضور داشتند با استقبال خوب ایرانیان و مسافرانی که بصورت ناگهانی آنها را می دیدند مواجه شده بودند.

*دمپایی های کاروان دوم که بصورت تیمی به خانه خدا رفته بودند بعد از برگشت در محل نبود و اکثرا مجبور شدند پا برهنه به هتل برگردند.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...