نسخه چاپی

ملك عبدالله تا 2014 میمیرد

عکس خبري -ملک عبدالله تا 2014 ميميرد

پزشكان ملك عبدالله را جواب كرده و به او گفته‌اند تا پایان سال 2014 می‌میرد.

به گزارش نما ، به نقل از «تیتریک»؛ به نوشته روزنامه ورلد تریبیون، یک گروه تحقیقاتی مخالف حکومت عربستان اظهار داشت: در معاینات به عمل آمده از ملک عبدالله، پادشاه عربستان بیماری وی سرطان ریه تشخیص داده شده است.
موسسه تحقیقاتی امور خلیج فارس واقع در واشنگتن به نقل از برخی منابع در عربستان و آمریکا گزارش داد پزشکان ملک عبدالله را جواب کرده و به او گفته‌اند تا پایان سال 2014 می‌میرد.
این موسسه خاطرنشان ساخت: تیم پزشکان به ملک عبدالله گفته‌اند تنها شش ماه دیگر زنده می‌ماند.
این موسسه در بیانیه‌ای در 17 آوریل تصریح کرد: ملک عبدالله از سرطان ریه رنج می‌برد.
براساس این بیانیه، ملک عبدالله که یک سیگاری قهار است به گفته یک شاهد عینی در جریان دیداراخیر خود با باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در تاریخ 28 مارس دستگاه تنفسی داشته است.
راچل هرتزمن، تحلیل‌گر سیاسی این موسسه اظهار داشت: با توجه به این که ملک عبدالله تنها چند ماه دیگر زنده خواهد ماند موج اخیر تعیین جانشین‌ها شگفت‌آور نبود. به گفته این موسسه وخامت حال پادشاه عربستان موجب شد که انتصابات اخیر در این کشور رخ دهد.
ملک عبدالله که براساس گزارش‌ها بین 90 تا 98 سال سن دارد طی ماه گذشته میلادی برادر ناتنی خود شاهزاده مقرن را به عنوان ولیعهد منصوب کرد و بندر بن سلطان را از سمت رئیس دستگاه اطلاعاتی کنار گذاشت.
انتظار می‌رود در چند روز آینده انتصاب جدید دیگری در عربستان اعلام شود. به گفته این موسسه این عزل و نصب‌ها جنگ قدرت را در خاندان سلطنتی عربستان افزایش داده است.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...