نسخه چاپی

تاكید مقام معظم رهبری بر اعتبار نهاد خانواده

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه زنان در خانواده گفت: اعضای خانواده به ویژه زن به عنوان ركن اصلی خانواده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به طوری كه زنان همواره مورد تاكید بزرگان دین و نظام قرار گرفته‌اند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "اهم اقدامات صورت گرفته برای تعالی بیش از پیش زنان در جامعه" شب گذشته (30 فروردین) در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور "شهیندخت مولاوردی" معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مولاوردی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه زنان از چه جایگاهی در خانواده برخوردار هستند؟ گفت: زنان فرهیخته با مقام معظم رهبری دیدار داشتند به گونه‌ای که فرمایشات رهبر انقلاب در ادامه نقشه راهی بود که ایشان در سومین نشست راهبردی با موضوع زن و خانواده تاکید فرموده بودند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اعتبار نهاد خانواده و جایگاه زن در این نهاد افزود: خانواده به عنوان سنگ زیرین بنای جامعه در آموزه‌های دینی همواره مورد تاکید قرار گرفته است.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه زنان در خانواده ادامه داد: اعضای خانواده به ویژه زن به عنوان رکن اصلی خانواده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به طوری که زنان همواره مورد تاکید بزرگان دین و نظام قرار گرفته‌اند.
مولاوردی با اشاره به اینکه زن باید از نظر جسمی، روحی و روانی از سلامت برخوردار باشد، خاطرنشان ساخت: زنان جامعه باید بتوانند سلامت خانواده را تامین کنند.
وی با اشاره به نقش خانواده در سلامت جامعه گفت: زن در خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه برای تشکیل مرکز فراقوه‌ای در حوزه زنان چه باید کرد؟ افزود: مقام معظم رهبری به تشکیل مرکز مطالعاتی برای تدوین راهبردی صحیح در حوزه زنان و خانواده همواره تاکید فرموده‌اند.
مولاوردی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای دومین بار به تشکیل مرکز عالی و فراقوه‌ای در حوزه زنان و خانواده تاکید داشته‌اند، اظهار داشت: متاسفانه حوزه زنان و خانواده با چالش‌های متعددی روبرو است به گونه‌ای که تشکیل چنین مرکزی از ضروریات به نظر می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس به دنبال بررسی ساز و کارهای لازم برای تشکیل چنین مرکز عالی است، گفت: باید مقدمات کار را برای تشکیل این مرکز عالی فراهم کرد.

۱۳۹۳/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...