نسخه چاپی

موج خون در شیكاگو

منابع پلیس شیكاگو آمریكا روز یكشنبه اعلام كردند كه چند مورد تیراندازی در این شهر و حومه آن، طی دو روز رخ داد،

به گزارش نما به نقل از جام جم، منابع پلیس شیکاگو آمریکا روز یکشنبه اعلام کردند که در جریان چند مورد تیراندازی در این شهر و حومه آن که طی دو روز رخ داد، دست کم هفت نفر کشته و 22 نفر دیگر زخمی شدند.


روزنامه شیکاگو تریبیون با اعلام این خبر نوشت که پلیس روز شنبه جسد دو نوجوان 16 و 18 ساله را در خانه ای در منطقه جنوبی شیکاگو که بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیده بودند، پیدا کرده است.

همچنین پلیس صبح شنبه جسد یک مرد 42 ساله را در خیابانی در منطقه وست ساید شیکاگو پیدا می کند که بر اثر شلیک چندین گلوله به نقاط مختلف بدنش به قتل رسیده بود.

روزنامه شیکاگو تریبیون با اشاره به وقع چندین تیراندازی در مناطق دیگر این شهر و تلفات آن که بیشتر جوانان هستند، می نویسد که تا دیروز آمار تلفات تیراندازی ها دو کشته و 10 زخمی گزارش شده بود.

خشونت مسلحانه در شهر شیکاگو همواره یک معضل اجتماعی در این کلان شهر به شمار رفته و به دلیل وجود باندهای جنایتکار در برخی مناطق فقیرنشین این شهر، میزان خشونت مسلحانه در آن بالاتر از دیگر شهرهای آمریکاست.

بر اساس آمارها، آمریکا دارای بیشترین تعداد سلاح سبک نسبت به جمعیت این کشور به شمار می رود؛ به گونه ای که در برابر هر 100 نفر جمعیت آمریکا 90 قبضه تفنگ و سلاح کمری در این کشور وجود دارد.

۱۳۹۳/۲/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...