نسخه چاپی

علی‌رغم غیرحضوری بودن دادگاه تجدید نظر؛

طباطبایی خواستار حضور در دادگاه "فاطمه هاشمی" شد

عکس خبري -طباطبايي خواستار حضور در دادگاه "فاطمه هاشمي" شد

از آنجا كه دادگاه تجدیدنظر غیرحضوری است، با این حال وكیل مدافع فاطمه هاشمی خواستار حضور خود به همراه دیگر وكلای این پرونده در شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، اواخر مرداد ماه سال 91 "فاطمه هاشمی" به دلیل اظهاراتش درباره مباحث مطرح شده در جلسات رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت یازدهم در یکی از رسانه‌ها به شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

حدود یک ماه بعد قرار مجرمیت وی صادر و پرونده مربوطه به شعبه اول دادگاه انقلاب ارسال شد.

دادگاه رسیدگی به اتهامات "فاطمه هاشمی رفسنجانی" 18 دی ماه سال 92 در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست "قاضی احمدزاده" برگزار شده و قاضی وی را به شش ماه حبس که به مدت دو سال تعلیق شده است، محکوم کرد.

پس از صدور این حکم، فاطمه هاشمی 26 بهمن ماه با ارایه لایحه‌ای، به حکم دادگاه اعتراض و اکنون پرونده وی به شعبه 54 دادگاه تجدید نظر ارجاع شده و احتمال می‌رود که جلسه رسیدگی‌ آن برگزار شود که معمولا این امر دو یا سه ماه به طول می‌انجامد.

"سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی" دوم اردیبهشت سال جاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از احتمال برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده فاطمه هاشمی خبر داد و تاکید کرد که از آنجا که دادگاه تجدیدنظر غیرحضوری است این امر به نظر خود دادگاه بستگی دارد که آیا جلسه رسیدگی با حضور وکلا برگزار شود یا خیر؟

این در حالی است که وکیل مدافع خانواده هاشمی امروز شنبه خواستار حضور خود به همراه دیگر وکلای این پرونده در شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران شد.

۱۳۹۳/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...