نسخه چاپی

مصری :

در زمان وزراتم بارها در مجلس حاضر شدم

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: نتیجه ای كه از سوال از وزرا بدست می آید مهم است و این هرگز به معنای اتلاف وقت وزرا نیست. در زمان وزراتم بارها در مجلس حاضر شدم و به سوالات نمایندگان پاسخ دادم.

به گزارش نما عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز با بیان اینکه سوال از وزرا در راستای ایفای وظیفه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است،‌ گفت: من خودم در دولت احمدی نژاد وزیر بودم و بارها هم برای پاسخ به سوالات نمایندگان در مجلس حاضر شدم.
وی افزود: معتقدم که حضور وزرا در مجلس به معنای اتلاف وقت وزرا نیست چرا که نمایندگان در خصوص موضعات مختلف سوال می کنند و وزرا هم پاسخ های خود را ارئه می کنند و هر استدلالی که قوی تر باشد مورد قبول واقع می شود.
نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: سوال از وزرا در مجلس یک فرایند است و نتیجه ای از آن حاصل می شود که این نتیجه مهم است و باید به قاون تمکین شود.
مصری سوال از وزرا را حق نمایندگان مجلس دانست و اظهار داشت: سوال از وزرا بسیار مفید و خوب است و نباید از آن بعنوان اتلاف وقت وزرا یاد شود.
وی افزود: در قانون اساسی و آئین نامه داخلی بر سوال نمایندگان از وزرا تصریح شده بنابراین باید آنرا در راستای ایفای وظیفه نمایندگی دانست.

۱۳۹۳/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...