نسخه چاپی

از آینده پرسپولیس ناامیدم!

بازیكن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم با انتخاب افرادی كه عضو هیئت مدیره شده‌اند، حداقل مدیرعامل با لابی انتخاب نشود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رضا شاهرودی در خصوص معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: از این 7 نفر تنها 2 نفر فوتبالی هستند و سایر افراد غیر فوتبالی به شمار می‌روند. متاسفانه باز هم شاهد حضور افراد غیر ورزشی در هیئت مدیره هستیم و این اتفاق چندان جالب نیست. یکی از دلایل عدم موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر هم همین مسائل است.

وی افزود: پرسپولیس این همه پیشکسوت باسواد و کاربلد دارد. معتقدم اکثر اعضای هیئت مدیره باید از پیشکسوتان باشگاه شکل می‌گرفتند و یکی دو نفر هم به عنوان افراد توانمند در مسائل اقتصادی، به هیئت مدیره اضافه می شدند. امیدوارم پرسپولیس و هوادارانش از این انتخاب ضرر نکنند و هیئت مدیره جدید مشکلات را برطرف کند و خودشان به مشکلات پرسپولیس اضافه نکنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به چگونگی انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: افرادی که عضو هیئت مدیره پرسپولیس شده‌اند با لابی انتخاب می‌شوند. در چنین شرایطی به آینده پرسپولیس خوش‌بین نیستم. امیدوارم با انتخاب این افراد، حداقل مدیرعامل باشگاه با لابی انتخاب نشود. هر چند شانس مدیرعامل شدن حمید استیلی و محمد رضا زادمهر را 2 درصد می‌دانم.

شاهرودی در مورد اینکه وزارت ورزش در نهایت علی پروین را کنار گذاشت گفت: پروین بعد از ورود به مسائل مدیریتی پرسپولیس، خیلی زود فهمید که ین باشگاه چه مشکلاتی دارد. پروین زحمات زیادی در تاریخ این باشگاه کشیده و با این مسائل ارزش او کم نمی‌شود. پروین نباید مدیریت پرسپولیس را قبول می‌کرد چون از چند ماه پیش خیلی چیزها معلوم بود و دیدید که پرسپولیس چه مشکلاتی داشت.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه باید علی دایی را برای فصل بعد حفظ کند، گفت: این موضوع به هیئت مدیره بستگی دارد. اگر قرار است مربی خارجی بیاورند باید سراغ یک مربی درجه یک مثل کارلوس کی‌روش بروند و اگر هم قرار است از مربی ایرانی استفاده کنند همین دایی باید بماند. البته با تمام احترامی که برای اعضای کادر فنی پرسپولیس قائل هستم باید بگویم که تعدادی از دستیاران دایی باید عوض شوند تا افرادی بیایند که در مواقع حساس بتوانند به سرمربی کمک کنند.

۱۳۹۳/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...