نسخه چاپی

50 میلیارد تومان در جیب پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در فصل 94- 93 حداقل 50 میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری و پرداخت بدهی‌هایش منابع مالی در اختیار خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا باشگاه پرسپولیس در فصل 94- 93 حداقل 50 میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری و پرداخت بدهی‌هایش منابع مالی در اختیار خواهد داشت.

موضوع بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و قراردادهای بازیکنانش که رقمی حدود 70 میلیارد تومان اعلام شده، تبدیل به کلاف سر درگمی شده بود که با پیگیری‌های مکرر وزارت ورزش و جوانان و رایزنی با حامیان مالی مختلف در حال باز شدن است.

پس از حواشی مختلفی که در رابطه با باشگاه سرخپوشان رقم خورد، مذاکرات متعددی برای جذب اسپانسر صورت گرفت تا در نهایت یک شرک هلدینگ با تعهد پرداخت 30 میلیارد تومان برای فصل 94-93 برند تجاری پرسپولیس را اجاره کرد.

علاوه بر 30 میلیاردی که حامی جدید پرسپولیس متعهد به پرداخت آن است، چیدمان بدنه جدید هیات مدیره باشگاه بیانگر رویکرد اقتصادی وزارت ورزش و جوانان برای درآمدزایی است. حضور مدیران اقتصادی نه سیاسی در بافت هیات مدیره نشان دهنده این مهم است که علاوه بر پولی که از اسپانسر نصیب باشگاه می‌شود پای منابع درآمدی دیگری هم به باشگاه باز خواهد شد.

قرار است حمیدرضا سیاسی، رییس هیات مدیره مبلغی حدود پنج میلیارد تومان به باشگاه کمک کند.

پول حاصل از تبلیغات محیطی هم یکی از راه‌هایی است که قرار است بخشی از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از آن طریق تامین شود. از قرارداد 80 میلیارد تومانی، سهم سرخابی‌ها 30 میلیارد تومان و برای هر یک 15 میلیارد تومان است.

اگر مبالغ مورد نظر را جمع بزنیم، با یک حساب سرانگشتی به عدد 50 میلیارد تومان می‌رسیم. از این رقم اگر چه تاکنون تنها سه میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس اختصاص یافته، اما به نظر می‌رسد با تخصیص کامل آن در طول فصل، بخش قابل توجهی از بدهی‌های قرمزها پرداخت شود.

از طرفی با پرداخت سهم پرسپولیس از حق پخش تلویزیونی، هواداران این تیم می‌توانند امیدوار باشند که وعده امیر رضا خادم و مدیرعامل جدید قرمزها برای پرداخت تمام و کمال بدهی های باشگاه تا قبل از زمان واگذاری محقق شود.

۱۳۹۳/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...