نسخه چاپی

شهردار جنجالی تورنتو الكل را ترك می كند

عکس خبري -شهردار جنجالي تورنتو الکل را ترک مي کند

"راب فورد" شهردار جنجالی تورنتو كانادا اعلام كرد به مصرف الكل اعتیاد دارد و مدتی را برای درمان این بیماری خود به مرخصی خواهد رفت.

به گزارش نما به نقل از روزنامه آمریکایی "یو اس ای تودی" پس از اینکه روزنامه کانادایی " گلوب اند میل" از در اختیار داشتن دومین فیلم سوء مصرف الکل و سپس مصرف کوکایین شهردار تورنتو پرده برداشت، راب فورد با انتشار بیانیه ای با تصدیق بیماری سوء مصرف الکل اعلام کرد مدتی را برای درمان خود از مسئولیت های مدیریت شهری فاصله خواهد گرفت.شهردار جنجالی تورنتو: مدتی سر کار نمی روم تا الکل را ترک کنم

شهردار جنجالی تورنتو قرار است در انتخابات 27 اکتبر سال جاری میلادی بار دیگر شرکت کند.
سال گذشته نیز انتشار یک فیلم از راب فورد نشان می داد او در حال مصرف کوکایین است . وی پس از ماه ها انکار در نهایت پذیرفت که در اثر مصرف بیش از حد الکل تحریک به مصرف کوکایین شده است.

پس از آن واقعه احزاب مخالف و جمعی از مردم تورنتو با برگزاری تظاهرات خواستار استعفای فورد شدند اما شهردار تورنتو استعفا نداد و در عوض شورای شهر بخشی از اختیارات او را سلب کرد.

روز گذشته روزنامه گلوب اند میل گزارش داد دو تن از خبرنگاران این روزنامه فیلم جدید آقای فورد را که روز شنبه هفته جاری و از سوی یک فروشنده کوکایین به طور مخفیانه در منزل خواهر فورد و در ساعت 1:15 نیمه شب گرفته شده است ، دیده اند.

این فیلم یکی از سه فیلم جدیدی است که فروشنده کوکایین ادعا کرده است از فورد در اختیار دارد. این فروشنده کوکایین همچنین گفته است از شش شخصیت سیاسی کانادایی که مشتری او هستند، فیلم هایی مشابه دارد.

وکیل فورد روز گذشته اعلام کرد با موکلش گفت و گو کرده و راب فورد با تایید بیماری اعتیاد الکل خود گفته است مدتی را برای درمان از مسئولیت شهرداری کناره گیری می کند.
با این حال فورد هنوز استعفا نداده است و کمپین او برای شرکت در انتخابات شهرداری در اکتبر سال جاری میلادی فعال است.

همچنین روزنامه " تورنتو سان " کانادا نیز با انتشار گزارشی مدعی شده است یک نوار صوتی از فورد در اختیار دارد که در حال مستی سخنانی رکیک علیه برخی شخصیت های سیاسی کانادا می گوید. این روزنامه مدعی شده است این فایل صوتی برای اوایل هفته جاری بوده و در یک " بار" در شهر تورنتو ضبط شده است.

" جان توری" رقیب انتخاباتی فرود از حزب مخالف روز گذشته پس از انتشار بیانیه فورد اعلام کرد که بهتر است اقای فورد از مسئولیت شهرداری استعفا دهد و در انتخابات آتی نیز شرکت نکند. این رقیب انتخاباتی شهردار تورنتو استعفاء فورد را به صلاح خود او و شهر تورنتو دانسته است.

۱۳۹۳/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...