نسخه چاپی

سید جلال حسینی در پرسپولیس می ماند

به گزارش نما، سید جلال حسینی که در حال حاضر همراه تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی به سر می برد در خصوص وضعیتش برای فصل بعد، شرایط اردوی تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

*در مورد شکست تیم ملی مقابل در دیدار دوستانه روز گذشته چه نظری داری؟

برد و باخت در بازی های دوستانه اصلا مهم نیست که فقط بخواهم در مورد نتیجه حرف بزنم. هدف کی‌روش در این اردو بررسی نقاط ضعف و قوت تیم ملی است و اینکه با شرایط بازیکنان بیشتر آشنا شود. در ضمن ما در این اردو تمرینات بدنسازی هم انجام دادیم که پر فشار بود.

*گرمکن های تیم ملی هم در این چند روز سوژه شده است…

متاسفانه فقط یک دست گرمکن داریم و این برای تیمی که قرار است به جام جهانی برود اصلا درست نیست. همه می دانند شرایط چطور است و حرفی برای گفتن باقی نمی ماند.

* این درست است که ملی پوشان از اردو راضی نیستند؟

خیر، اصلا این موضوع صحت ندارد.اینجا همه چیز از لحاظ امکانات، محل اردو و مسائل دیگر خوب است و یکی از بهترین اردوها را پشت سر می‌گذاریم.

*فکر می کنی ایران با این شرایط می تواند در جام جهانی نتیجه بگیرد؟

این سوال در ذهن خیلی ها است. چیزی قابل پیش بینی نیست ولی وظیفه ما این است که در جام جهانی از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. من معتقدم انتظار مردم هم این است که نمایش تیم ملی در جام جهانی آبرومندانه باشد. به هر حال مردم و فوتبالی ها می دانند که ما با چه تیم هایی همگروه هستیم و در چه شرایطی به جام جهانی می رویم.

* وضعیت فعلی خودت چطور است؟

شرایط خوبی از لحاظ بدنی و روحی دارم و امیدوارم تا شروع جام جهانی به بهترین شرایط برسم.

* این روزها حرف و حدیث های زیادی در مورد جدایی ات از پرسپولیس مطرح شده است. قرار است از این تیم بروی؟

من در این چند هفته چنین حرفی زدم؟

* اما می گویند قرار است به لیگ قطر بروی؟

تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام و اصلا فرصتی نشده که با تیمی صحبت کنم. در ضمن اولویتم پرسپولیس است و اول با این تیم مذاکره خواهم کرد. دوست ندارم تاقبل از اینکه چیزی قطعی شود حرف بزنم و به شایعات هم توجه نمی کنم.

*یعنی احتمال دارد بمانی؟

اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم بمانم ولی باید صحبت کنیم و ببینیم وضعیت چگونه پیش خواهد رفت.

* در مورد انتخاب رحیمی به عنوان مدیرعامل چه صحبتی داری؟

خوشحالم که تکلیف باشگاه روشن شد و حالا سرمربی هم می تواند در فکر بستن یک تیم قوی برای فصل آینده باشد. پرسپولیس در 3 جام حضور دارد و باید خیلی قوی تر از فصل قبل باشد. در مورد آقای رحیمی هم باید بگویم که او مدیری کاربلد و فوتبالی است و برایش آرزوی موفقیت دارم. من در سپاهان با ایشان کار کردم، حسن مهم و شاخصه رحیمی این است که آدم راستگویی است و زیر قولش نمی زند.

۱۳۹۳/۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...