نسخه چاپی

انصاری: عده‌ای كیسه‌های بزرگی به بهانه‌ دور زدن تحریم‌ها پر كرده‌اند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت به جد به مبارزه با فساد آمده است، عده‌ای كیسه‌های بزرگی پر كرده‌اند و به بهانه‌های دور زدن تحریم‌ها مردم را دور زدند و دولت جلوی اینها را گرفته است.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام مجید انصاری در همایش شوراهای اسلامی شهرستان زرند با بیان اینکه دولت در عرصه جهانی قویترین اقدامات عرصه دیپلماسی را برای برداشتن تحریم‌های ظالمانه به کار گرفت و بر اساس عزت، حکمت و مصلحت شجاعانه وارد میدان شد، گفت:رقبای ما نمی‌خواستند ایران اسلامی توسعه پیدا کند و به همین دلیل سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: برخی اقلیت در خیال کودکانه موارد کذبی را مطرح می‌کنند، اما بر خلاف اینها دارایی‌های کشور بر اساس نظر قطعنامه آزاد شده و به کشور عودت داده می‌شود.

انصاری گفت: با همه این مسائل دولت جلوی رشد تورم را گرفت و از ۴۴ درصد به ۳۳ درصد کاهش پیدا کرده که این نتیجه قانون‌گرایی دولت به ویژه شخص رئیس جمهور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت به جد به مبارزه با فساد آمده است، عده‌ای کیسه‌های بزرگی پر کرده‌اند و به بهانه‌های دور زدن تحریم‌ها مردم را دور زدند و دولت جلوی اینها را گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ولی فقیه مورد حمایت قاطع ملت ایران است، تمام اصلاح طلبان و اصولگرایان حامی نظام و ولایت فقیه هستند، بنابراین باید هم تشریک مساعی کنیم و در راستای پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...