نسخه چاپی

این 2 بازیكن پرسپولیس احتمالا جدا می شوند

میثم حسینی و حمیدرضا علی عسگری برای ادامه بازی در پرسپولیس شدیدا دچار تردید هستند چرا كه هر دو بازیكن می‌دانند برای حضور در تركیب كار بسیار مشكلی را پیش‌رو دارند و باید با رقیبان ملی‌پوششان بجنگند.

به گزارش نما، بعد از این که مهرداد پولادی از کمند مصدومیت رهایی یافت حسینی خیلی زود از ترکیب اصلی تیمش دور شد تا این موضوع باعث ناراحتی و نگرانی مدافع سرخ‌پوشان شود بنابراین حسینی نه تنها با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده بلکه منتظر بازگشت پولادی از آفریقای جنوبی است تا ببیند او چه تصمیمی می‌گیرد.

البته پولادی که مدعی است تاکنون ریالی از این باشگاه پول نگرفته با توجه به آسیایی شدن پرسپولیس و علاقه‌ای که دایی به عملکرد او دارد قصد دارد قراردادش را تمدید کند، به همین دلیل حسینی در جمع دوستانش گفته در صورتی که پولادی بماند من نیستم زیرا هیچ علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی ندارم.

از سویی دیگر با این که گفته می‌شود حمید علی عسگری مذاکره با گل محمدی و نفتی‌ها را تکذیب کرده. اما او بعد از مشورت با دوستانش تصمیم گرفته بهترین انتخاب را برای فصل آینده انجام دهد.

علی عسگری که به شدت محافظه‌کار است از این که بخواهد ذخیره‌ ماهینی یا پولادی باشد، خوشش نمی‌آید. هر چند علی عسگری علاقمند است در پرسپولیس بماند و در این تیم بزرگ کارش را دنبال کند اما او بعد از مشورت با مشاورانش برای ماندن در این تیم دچار شک و تردید شده است.

علی عسگری قصد دارد در اولین فرصت با علی دایی صحبت کند و در صورتی که بداند جایگاهش در ترکیب فیکس پرسپولیس مشخص نیست آن وقت تیمش را عوض کند، امری که بعید به نظر می‌رسد چرا که علی دایی به نحوه بازی علی عسگر اعتقاد فراوانی دارد و به احتمال زیاد اجازه جدایی به این بازیکن را نخواهد داد.

۱۳۹۳/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...