نسخه چاپی

توجیه عجیب گزارشگر ایرانی برای گزارش نكردن موز خوردن دنی آلوز

گزارشگر فوتبال در تلویزیون گفت: «به نظر من حركت آلوز كمدی بود و ترجیح دادم به آن نپردازم.»

به گزارش نما، علیرضا علی‌فر گزارشگر باتجربه شبکه سه در شغل خود پدیده ای بزرگ محسوب می‌ شود. او که قالبا وی را با انتقادات عجیب و غریبش از سیستم دفاع خطی در ذهن داریم به این سوال پاسخ می‌ دهد که چرا در بازی خبرساز بارسلونا و ویارئال لحظه ای را که دنی آلوز موز پرتاب شده از سوی هواداران را از روی زمین برداشت و به نیش کشید گزارش نکرده است.



طبق معمول استدلال های علی‌فر خواست خودش است؛ جالب و غیرقابل باور.



علی‌فر می‌ گوید: «من دیدم که آلوز موز را برداشت و خورد اما چیز عجیب و غریبی نبود که بخواهم درباره اش حرف بزنم. بعد از 20 سال گزارشگری این چیزها برای من عادی شده، به نظرم در فوتبال چیزهای زشت‌تر و زیباتری وجود دارد که باید آنها را گزارش کنیم.»



وقتی خبرنگار از علی‌فر می‌ پرسد چرا این حرکت آلوز در جهان سروصدا کرده، اینطور پاسخ می‌ دهد: «شاید چیزهایی برای تماشاگر جالب باشد ولی از نظر گزارشگر جالب نباشد. به نظر من حرکت آلوز کمدی بود و ترجیح دادم به آن نپردازم.»



سوال دیگر از علی فر در این باره است که چرا لحظه ای که مسی گل زد و آن را به روح تیتو تقدیم کرد وی به آن اشاره نکرده است و گفته است مسی از خدا تشکر می‌ کند.



علی‌فر خیلی راحت در پاسخ به این سوال می‌ گوید: «اینها همه شعار است بازیکنی که پول می‌ گیرد باید برای باشگاهش گل بزند. بعد از گلزنی ممکن است هر کسی از گل خود تعبیری داشته باشد و آن را به هر کسی تقدیم کند. بعد از بازی همیشه همین حرف هاست.»



منطق را داشته باشید، ما دیگر حرفی نداریم.

۱۳۹۳/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...