نسخه چاپی

نیلسون:شاید نتوانم به پرسپولیس برگردم

دروازه بان پرسپولیس می گوید اتفاقاتی رخ داده كه در فیلم های هالیوودی هم مشابه آن ندیده است.

به گزارش نما، نیلسون حالا در فرانسه مشغول تفریح و استراحت است. دروازه بان برزیلی پرسپولیس با یکسری اتفاقات بسیار عجیب و غریب، تهران را ترک کرد. اتفاقاتی که هنوز هم ادامه دارد:

*دل مان برایت تنگ شده نیلسون!

مرسی، من هم همین طور. در برزیل و حالا در اروپا، به خاطرات خوبی که هواداران و دوستانم در تهران برایم ساخته اند، فکر می کنم. اوضاع خیلی خوب است، آمده ام فرانسه و در کنار خانواده استراحت می کنم.

*برویم سر اصل مطلب، به پرسپولیس برمی گردی؟

من باید از علی دایی تشکر کنم. او دو بار با مدیربرنامه هایم تماس گرفت و گفت که مرا می خواهد اما در این مدت، اتفاقاتی رخ داد که باید به شما و هواداران بگویم.

*چه اتفاقاتی؟

اول اینکه من در فصل گذشته، خاطرات خوبی داشتم اما اوضاع و احوال مالی باشگاه اصلا خوب نبود و همه ما اذیت شدیم. اتفاقاتی رخ داد که حتی در فیلم های هالیوودی هم ندیده بودم. نزدیک بود خانه اجاره ای من توسط صاحبخانه تخلیه شود یا اتومبیلی که در اختیارم بود، با اعتراض شدید و درگیری، از من گرفته شد. ده ها اتفاق دیگر هم بود که هواداران نمی دانند. آخرینش هم آن تماسی بود که از تهران با مدیربرنامه هایم برقرار شد و به او گفته بودند علی دایی دیگر مرا نمی خواهد در حالی که آن ماجرا حقیقت نداشت. البته این را می دانستم که دایی مرا دوست دارد و این مساله، اصلا نمی تواند واقعیت داشته باشد ولی به هر حال باعث نگرانی ام شد.

*جواب سوال مان را ندادی، به پرسپولیس برمی گردی؟

هر کسی که مرا کمی بشناسد، می داند نظرم در مورد حضور در پرسپولیس چیست. من می خواهم فوتبالم را در این باشگاه به اتمام برسانم و مربی گری را در پرسپولیس شروع کنم. از طرفی، خیلی خوشحالم که می شنوم علی دایی نیز مرا می خواهد و دو بار برای تمدید قرارداد من، با مدیربرنامه هایم صحبت کرده ولی ماجرا چیز دیگری است. شنیده ام مدیران جدیدی به باشگاه پرسپولیس آمده اند و این باعث خوشحالی است که بالاخره تکلیف باشگاه روشن شد ولی دو نکته در این میان وجود دارد.

*بیشتر توضیح می دهی؟

اول اینکه من از دو فصل قبل و فصل گذشته، مطالباتی دارم و باید آن را دریافت کنم. دوم اینکه قرارداد من نسبت به بسیاری از بازیکنان خارجی که در ایران کار می کنند، به خصوص بازیکنان برزیلی، کمتر است ولی شنیدم که مسئولان باشگاه می خواهند باز هم از مبلغ قراردادها کم کنند که البته در مورد من، چندان منصفانه به نظر نمی رسد. فصل گذشته، من با پول هایی که از لیگ پرتغال گرفته بودم، در تهران زندگی می کردم که این موضوع اصلا حرفه ای به نظر نمی رسد. در چنین روزهایی، من در تهران بودم و تیم را رها نکردم حتی وقتی آژانس نقل و انتقالات کانادایی، قصد شکایت از باشگاه پرسپولیس را داشت، ایران را ترک نکردم، حالا حق دارم نسبت به کسر قراردادم متعرض باشم. سومین مساله هم برمی گردد به شایعه ای که از زبان مدیرعامل جدید باشگاه شنیده ام.

*اتفاق جدیدی افتاده؟

نمی دانم، یکی از دوستانم می گوید آقای رحیمی گفته از این به بعد باید تمام قراردادهای مان را با واحد پولی ریال منعقد کنیم که این موضوع به ضرر من است و اگر این طور باشد، احتمال بازگشتم به پرسپولیس خیلی سخت می شود. البته تاکید می کنم که نمی دانم مدیر جدید پرسپولیس چنین حرفی زده یا نه ولی به هر حال نمی توانم چنین ریسکی را بپذیرم. با وجود تشکر از علی دایی، شاید به همین علت نتوانم پرسپولیس را همراهی کنم هرچند این موضوع برایم بسیار سخت خواهد بود.


۱۳۹۳/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...