نسخه چاپی

عدم همكاری پاكستان برای تعیین تكلیف مرزبان ایرانی

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه پاكستان هنوز همكاری خاصی برای تعیین تكلیف پنجمین مرزبان ایرانی نداشته است، گفت: در سفر نخست وزیر این كشور به ایران این موضوع مطرح می‌شود تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدرضا محسنی‌ثانی امروز با بیان اینکه هیچ ارتباطی با این گروهک تروریستی از طریق جمهوری اسلامی ایران برقرار نشده است و ما این گروهک را به رسمیت نمی‌شناسیم، اظهار کرد: هنوز نمی‌توان در ارتباط با وضعیت گروهبان دانایی‌فر که در دستان تروریست‌ها اسیر است، اظهارنظر کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رابطه‌ای که باعث آزادی ۴ مرزبان ایرانی شده بود، دیگر وجود ندارد، تصریح کرد: به دنبال دستیابی به راهکاری جدید هستیم تا بتوانیم وضعیت گروهبان دانایی‌فر را به صورت قطعی روشن کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان هنوز همکاری خاصی در این زمینه با ما نداشته است، گفت: پیگیر هستیم در سفر نخست وزیر این کشور به ایران که در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه صورت خواهد گرفت این موضوع مطرح شود و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

۱۳۹۳/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...