نسخه چاپی

در جهت پایین آوردن مبالغ قراردادها؛

دایی به پرسپولیس تخفیف می‌دهد!

یكی از اهداف وزارت ورزش و جوانان برای سر و سامان دادن وضع فوتبال ایران در سال آینده، پایین آوردن مبلغ قرارداد بازیكنان است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، با روی کار آمدن مدیران جدید رسپولیس، خیلی‌ها سعی بر این دارند که اختلافاتی میان آنها و کادر فنی تیم به وجود آورند و نفراتی جدید را برای نشستن روی نیمکت قرمزها کاندید کنند و جدیدترین موضوع هم به شرط رحیمی برای کاهش مبلغ قرارداد کادرفنی و بازیکنان است.

در این خصوص منابع غیر رسمی نزدیک به کادر فنی خبر می‌دهند که علی دایی برای کاهش مبالغ قراردادها نظر مثبتی دارد و برای اینکه در این راه پیش‌قدم باشد حاضر است بخشی از قرارداد فصل آتی خود را به پرسپولیس تخفیف دهد تا بدین ترتیب مخالفان پرسپولیس را در ایجاد حاشیه برای این باشگاه ناکام بگذارد.

**اولین ماموریت به عضو حقوقی؛ پیگیر کارت‌های معافیت جعلی باش!

یکی از نفراتی که در هیات مدیره سرخ‌ها حضور دارد و با انتقاداتی روبه رو شد، شخصی بود که گفته می‌شود قرار است در موارد حقوقی و خصوصی کمک حال پرسپولیس باشد.

بعد از شایعاتی که در خصوص استفاده باشگاه فولاد از بازیکنانی که کارت معافیت جعلی داشتند، باشگاه پرسپولیس به دنبال صحت و سقم این خبر است تا در صورت درستی این خبر، حق باشگاه را به هواداذران بازگردانند.

در این رابطه شنیدیم اعضای هیات مدیره به مهدی خواجه‌وند ماموریت دادند که این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند تا مبادا حقی از پرسپولیس ضایع شود.

**تلاش رحیمی برای بستن تیمش/تمدید ملی پوشان پرسپولیس قبل از سفر به اتریش

با اینکه چند روزی از انتخاب مدیران جدید پرسپولیس گذشته است اما هنوز خبر خاصی از این باشگاه به بیرون درز نکرده است و سرخ‌ها چراغ خاموش پیش می‌روند.

یکی از دغدغه‌های اصلی رحیمی در این روزها، توافق با نفرات مدنظر علی دایی است تا بتواند تیمش را برای رقابت برای فصل بعد و در 3 جام آماده کند و در این بن نزدیک بودن رقابت های جام جهانی و سرسختی بازیکنان ملی‌پوش برای تمدید قرارداد از مشکلات اصلی رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی، پس از پایان اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی و بازگشت ملی پوشان به کشور، رحیمی قصد دارد به طور جدی باب مذاکره را با بازیکنان مدنظر دایی بازکند و تا حد امکان قرارداد آنها را پیش از سفر به اتریش تمدید کند. کاری که سخت به نظر می‌رسد اما اگر شدنی شود سرخ‌ها گام بلندی در جهت هرچه قدرتمندتر ظاهر شدن در رقابت های فصا آتی برداشته‌اند.

۱۳۹۳/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...