نسخه چاپی

عشق یك‌طرفه پرسپولیس به ستاره‌ها!

با مشخص شدن مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره، این روزها انجام مصاحبه‌های مختلف از سوی مسئولان پرسپولیس داغ، داغ است.

به گزارش نما به نقل از روزنامه ورزشی نود ،تمامي مديران جديد پرسپوليس بر يک نکته متفق‌القول هستند و آن اينکه قيمت جذب بازيکن براي فصل آينده تعديل مي‌شود و به عبارتي از پرداخت‌هاي ميلياردي خبري نيست! اگرچه اين هدفمند کردن جاي تقدير و تشکر دارد اما درون آن يک نکته ظريف موجود است يعني نقطه نظر مديرعامل و اعضاي هيات‌مديره يک طرفه قضيه است. آنها حتي مي‌توانند بگويند هر کس که دوست دارد پرسپوليسي شود بايد چيزي هم از جيب بدهد اما بايد ديد بازيکن از اين طرح استقبال مي‌کند؟ طرف ديگر بازيکناني هستند که باشگاه پرسپوليس روي آنها انگشت مي‌گذارد و مي‌گويد با توجه به تعديل قيمت‌ها فلان مبلغ کمتر از فصل گذشته پرداخت مي‌شود و آن بازيکن مورد نظر به راحتي آب خوردن خداحافظي مي‌کند و اگر کلاهش هم بيافتد ديگر پشت سرخود را نگاه نخواهد کرد و به پيشنهاد پُر و پيمان ساير تيم‌ها پاسخ مثبت مي‌دهد. شايد گفته شود اين رويه براي همه تيم‌هاست و آنها هم در هنگام پرداختن‌ها همين شيوه را انجام مي‌دهند که اين مسئله تقريبا امر بعيدي است زيرا تعديل قيمت هنوز به صورت قانون در نيامده که به آن استناد شود البته ممکن است سقف بودجه يک فصل باشگاه‌ها اعلام شود اما اين مسئله ربطي به بازيکنان شاخص که خواهان دريافت بالاتر از فصل گذشته هستند، پيدا نمي‌کند. باز هم شايد گفته شود بسياري از بازيکنان جوياي نام و آينده‌دار براي مطرح شدن حاضر به پذيرش پيشنهاد باشگاه پرسپوليس و يا ساير باشگاه‌هاي معروف شوند اما ترديد نکنيد تک ستاره‌هاي باقي‌مانده قطعا با پيشنهادات دست به نقد دلاري از تيم‌هاي حاشيه جنوبي خليج‌فارس مواجه هستند تا چمدان سفر به ليگ‌هاي قطر، کويت و ... را ببندند که آنوقت کيفيت فعلي ليگ با افت قابل ملاحظه‌اي مواجه مي‌شود.

علاوه بر آن تيم‌هايي که در جام باشگاه‌هاي آسيا حضور دارند به خاطر فقر بازيکنان صاحب نام و تاثيرگذار خيلي زود از گردونه رقابتها خارج مي‌شوند.

در يک جمع‌بندي، اين پيشنهاد يک طرفه باشگاه از آن حرف‌هاست که در کوران رقابتها معضل‌هايش عيان
مي‌شود و کافي است تيمي مثل پرسپوليس نتواند درکورس مدعيان قرار بگيرد که آنوقت سکوهاي ورزشگاهها از خود واکنش منفي نشان مي‌دهد. اين رويکرد تازه پرسپوليس زياد هم کارشناسي به نظر نمي‌رسد و حکايت آن جواني را پيدا مي‌کند که به او مي‌گويند «همسر آينده‌ات را پيدا کردي که درپاسخ مي‌گويد بله و 50 درصد حل است اما 50 درصد دوم اين است که همسر مورد نظرم به من پاسخ منفي داده است.»

حالا اين حکايت پرسپوليس است که اگر برايش راه حلي پيدا نکند آنوقت تبعات زيادي خواهد داشت و ارتش سرخ‌ها را وارد چالش جديد و نگران کننده‌اي مي‌کند. اين عشق يک طرفه پرسپوليس هيچ معشوقي نخواهد داشت!

۱۳۹۳/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...