نسخه چاپی

مجری معروف تلویزیون نام مالك اصلی پرسپولیس را افشا كرد

هر روز یك نام جدید به عنوان مالك و پشت پرده اصلی پرسپولیس مطرح می‌شود، به طوری كه با توجه به ادامه گمانه‌زنی‌ها تمام سرمایه‌داران و میلیاردرهای سطح كشور می‌توانند به عنوان حامی اصلی باشگاه پرسپولیس معرفی شوند!

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، اين گمانه‌زني‌ها در حالي ادامه دارد كه طي 48 ساعت گذشته يك فرد جديد به نام تقي گل رخسار به عنوان مالك اصلي پرسپوليس معرفي شد اما سرنخ تمام اين ماجراها در دست يك فرد مشهور است. عنوان نكردن نام حامي مالي پرسپوليس از سوي وزارت ورزش شايد عمده دليل رايج شدن شايعات باشد اما يك منبع آگاه كه رابطه خوبي هم با وزارت ورزش و شخص گودرزي دارد در اين باره اطلاع داد پروژه حضور فردي به نام پوستي هم يك پرده‌اي ديگر از اين سناريوست تا مالك اصلي پرسپوليس شناخته نشود. اين مسأله در حالي عنوان مي‌شود كه در مورد محمد پوستي گفته مي‌شود او در حال حاضر مالك دو برج مجلل در شمال شهر تهران است و پيش از اين كه اسمش با پرسپوليس عجين شود قائم مقام شبكه تهران بوده و بعد از مدتي روي به تهيه‌كنندگي مي‌آورد و براي تلويزيون فيلم‌سازي مي‌كند.



یکی از مجريان ورزشی تلويزيون از سفر ناگهانی پوستی به کانادا به دلیل برخی مسائل و بازگشت از آن کشور پس از دو سال به ايران خبر مي‌دهد و مي‌گويد: او پس از بازگشت به ايران به مساله ساخت و ساز ورود پيدا مي‌كند تا اين كه با مالك اصلي پرسپوليس آشنا مي‌شود و با كمك اين فرد وارد واردات و مسائل ساختماني مي‌شود...



جالب اینجاست که بدانید این مجری تلویزیون عنوان می‌کند مالك اصلي پرسپوليس كسي نيست جز محسن پهلوان، مالك پديده شانديز! شايد این سوال برای خیلی ها مطرح شود كه مالك پروژه شهر رويايي پديده و شهر افسانه‌اي كيش در حالي كه تيمش در ليگ برتر است چرا بايد دنبال پرسپوليس باشد اما ماجرا طبق گفته اين فرد نزديك به گودرزي اين‌گونه بوده كه پهلوان قبل از نوروز 93 به وزارت ورزش پيشنهاد خريد پرسپوليس را مي‌دهد و به او مي‌گويند در صورت صعود تيم پديده به ليگ برتر نمي‌تواند دو تيم در ليگ داشته باشد و او از همين روي يكي از دوستانش كه پوستي و ديگر تقي گل رخسار است را به عنوان خريدار به وزارت ورزش راهي مي‌كند تا آن‌ها پرسپوليس را تصاحب كنند.

۱۳۹۳/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...