نسخه چاپی

استقلال و پرسپولیس مرا می خواهند

به آینده ذوب آهن بسیار خوشبین هستم و اطمینان هستم آذری شرایط ذوب آهن را درست می كند.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، سینا عشوری یکی از بازیکنانی است که هر سال در فصل نقل و انتقالات شایعه های متعددی درباره اش مطرح می شود. او در باره شرایط خودش به آی اسپورت می گوید: «فعلا مشغول استراحت هستم؛ آینده فوتبالی ام برایم بسیار اهمیت دارد و می خواهم بهترین تصمیم را برای آینده بگیرم. پیشنهادهایی دارم اما اولویتم ذوب آهن است چون مدیرعامل کارآمدی در ذوب آهن حضور دارد. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط ذوب آهن چطور می شود.»

وی ادامه می دهد: «به آینده ذوب آهن بسیار خوشبین هستم و اطمینان هستم آذری شرایط ذوب آهن را درست می کند. او مدیریت را بلد است و قطعا تیم خوبی می بندد. من هم چون دوستش دارم اولیوتم را روی ذوب آهن گذاشته ام. با این حال صحبت هایی هم با استقلال و پرسپولیس انجام داده ام اما هنوز تصمیمی نگرفته ام.»

هافبک ذوب آهن درباره احتمال حضور منصور ابراهیم زاده در ذوب آهن می افزاید: «ابراهیم زاده مربی کاربلدی است و خوشحال می شوم اگر او به خانه اش برگردم. او برای ذوب آهن و فوتبال ایران زحمات زیادی کشید و بازیکنان خوبی را تحویل داد. نتایج ذوب آهن هم در زمان ابراهیم زاده فوق العاده بود و به نظرم انتخاب خوبی برای ذوب آهن است.»

۱۳۹۳/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...