نسخه چاپی

واكنش نیلسون به اظهارات هیات مدیره

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من هیچ حرفی با این عضو هیأت ‌مدیره ندارم، فقط می‌دانم كسی كه باید در مورد من حرف بزند، شخص سرمربی تیم یعنی علی دایی است نه دیگران.»

به گزارش نما به نقل از خبر ورزشی، نیلسون همچنان در حال خوشگذرانی در پاریس است. این بازیکن برزیلی که به سال‌های آخر بازی‌‌اش نزدیک می‌شود و دوست دارد فوتبالش را در ایران به پایان برساند، فعلاً از برخی حواشی جدید شاکی و عصبانی است:



* چه خبر آقای نیلسون؟

- خبر خاصی نیست. من مشغول استراحت هستم و بعد از اینکه به برزیل برگشتم، باید به فکر برنامه‌ریزی برای شروع تمرین در کنار پرسپولیس باشم.



* چه زمانی به تهران برمی گردی؟

- من شنیدم تمرینات پرسپولیس از اواسط ژوئن (خرداد) شروع می‌شود. من هم سعی می‌کنم اواخر ژوئن (اوایل تیر) به تهران بیایم. البته به مدیران جدید هم گفته‌ام که باید در ابتدا طلب سال‌های گذشته‌ام را بگیرم. پولم را دریافت کنم، برمی گردم.



* مشکلی که داشتی و گفته بودی حاضر نیستی با واحد پولی ریال قرارداد ببندی، حل شد؟

- بله. مدیرعامل جدید باشگاه در مصاحبه ای آن شایعه را تکذیب کرد و این موضوع را یکی از دوستانم برایم شرح داد. حالا دیگر مشکلی وجود ندارد و می‌توانم فصل بعد هم در پرسپولیس بازی کنم البته موضوعی هنوز مرا آزار می‌دهد.



* چه موضوعی؟

- اینکه در جلسه هیأت مدیره، یکی از اعضا در مورد من حرف‌هایی زده و انگار اصلاً راضی نیست من در این تیم بمانم. شنیدم در آن جلسه گفته چرا باید به گلر 40 ساله خارجی پول بدهیم! من هیچ حرفی با این عضو هیأت ‌مدیره ندارم، فقط می‌دانم کسی که باید در مورد من حرف بزند، شخص سرمربی تیم یعنی علی دایی است نه دیگران. فکر نمی‌کنم شرایط فنی من به دیگران ربطی داشته باشد. در ضمن، دو فصل در کنار پرسپولیس بودم و ثابت کردم که سن و سال در فوتبال اهمیتی ندارد. در این دو سال، دو گلر از اردوهای تیم ‌ملی ایران در کنارم بودند که به خاطر نیمکت‌نشینی‌های زیاد، از این تیم رفتند. رضا محمدی هم رفیق عزیز من است اما نتوانست دقایق زیادی را در این یک فصل و نیمی که کنار هم هستیم، به میدان برود. انتخاب دروازه‌بان به من ربطی ندارد اما به آن عضو هیأت ‌مدیره هم ارتباطی پیدا نمی‌کند. علی دایی باید در مورد من نظر بدهد که خوشبختانه نظرش مساعد است. دیگران بهتر است فقط به برنامه‌ریزی برای باشگاه بپردازند.



* چقدر عصبانی هستی!

- به این خاطر که آمار من در پرسپولیس ثابت می‌کند که چطور کار کرده‌ام ولی باز هم برخی در موردم چیزهایی می‌گویند که صحت ندارد. شهاب گردان و علیرضا حقیقی از من جوان‌تر بودند و البته در اردوی تیم ‌ملی حضور داشتند ولی هیچ کدام‌شان نتوانستند مرا نیمکت‌نشین کنند، در حالی که فاصله سنی زیادی هم داریم. فردی که از سن و سال من ایراد می‌گیرد، چیزی از فوتبال نمی‌داند وگرنه تجربه مرا فراموش نمی‌کرد. من با تجربه‌ام فوتبال بازی می‌کنم و به اندازه کافی برای ادامه فوتبال انرژی دارم. باور کنید من به خاطر اینکه عاشق پرسپولیس هستم، دوست دارم باز هم بمانم وگرنه مدیر برنامه‌هایم هفته قبل تماس گرفت و گفت 4، 5 باشگاه دیگر هم به دنبال عقد قرارداد با من هستند که پول بیشتری هم می‌دهند، حتی 3 برابر پولی که از پرسپولیس گرفته‌ام ولی خودم می‌خواهم اینجا بازی کنم. با این شرایط، چرا باید کسی در مورد من این طور اظهار ‌نظر کند؟

۱۳۹۳/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...