نسخه چاپی

از نظر كی روش، پرسپولیس قهرمان لیگ است

اعلام هر لیستی برای تیم‌ملی با دیدگاههای مختلفی روبرو می‌شود و البته منتقدانی هم دارد. در تازه‌ترین فهرست كارلوس كی‌روش كه 28 بازیكن برای حضور در اردوی اتریش معرفی شدند شاید نام چند بازیكن مانند رحمتی، كریمی، جماعتی، لك و مجتبی جباری و در مرحله بعد شجاع خلیل‌زاده و پیام صادقیان خالی باشد اما اگر از دایره انصاف خارج نشویم 80 درصد نقطه نظرات كی‌روش با رسانه‌ها و حتی طرفداران فوتبال همخوانی دارد. پس باید با دیده احترام به آن نگریست.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، در درون دروازه حالا که رحمتی هیچ شانسی برای همراهی تیم‌ملی ندارد جنگ شماره یک بین رحمان احمدی و دنیل داوری است. از بین سوشا مکانی و علیرضا حقیقی، انصافا سوشا در شرایط مطلوب‌تری قرار دارد. او در نیم فصل دوم با فولاد روزهای بسیار خوبی را سپری کرد. در خط دفاعی محمدرضا خانزاده و آل‌نعمه شاید شانس کمتری برای قرار گرفتن در فهرست نهایی 23 نفره را داشته باشند. سپس پولادی، ماهینی و امیرحسین صادقی در لیست خطر قرار دارند.

به میانه میدان می‌رسیم که در ظاهر همه بازیکنان این منطقه جایگاهی نسبتا مطمئن دارند اما اگر قرار بر خط خوردن بازیکن در خط میانی باشد حدادی‌فر کم نام و نشان‌ تر از بقیه است. پس از او شاید رضا حقیقی به خاطر حضور نکونام و آندو نیروی مازاد تشخیص داده شود.

در خط حمله شاید بازیکنی مورد غضب کی‌روش قرار نگیرد. حتی مهدی شریفی جوان آنقدر در سپاهان پرفروغ ظاهر شده که خط زدن نام او هم با حرف و حدیث همراه خواهد بود.

می‌توان گفت تمامی لژیونرهای تیم‌ملی در حاشیه امنیت قرار دارند و بقیه به نظر می‌رسد در فهرست 23 نفره کی‌روش جایی نداشته باشند.

با توجه به اعلام اسامی 28 نفره از شواهد و قرائن برمی‌آید که از نظر کی‌روش قهرمان لیگ برتر پرسپولیس است زیرا دارای بیشترین سهمیه در این لیست است.

از قهرمان لیگ یعنی فولاد دو بازیکن حضور دارند که با کمی اغماض می‌توان گفت وضعیت نامعلومی برای قرار گرفتن در فهرست نهایی خواهند داشت. خوشبینانه‌ترین حالت این است که در جام جهانی روی نیمکت بنشینند.

یک شایعه غیرموثق حاکی از آن است که در فهرست نهایی مسافران جام جهانی نام علی کریمی اضافه می‌شود اما مگر ممکن است بازیکنی که در هیچک یک از دو اردوی تدارکاتی آماده‌سازی حضور نداشته جایی در بین مسافران برزیل داشته باشد؟

گفته می‌شود در پایان اردوی اتریش اکثر قریب به اتفاق خط خورده‌ها از خط دفاع و میانی هستند.

۱۳۹۳/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...