نسخه چاپی

دوستانم می‌گویند به استقلال نرو

دبیر كل سابق كمیته ملی المپیك گفت: هنوز تصمیم نهایی خود را برای حضور یا عدم حضورم در استقلال به عنوان مدیرعامل نگرفته‌ام، اما تا جایی می توانم وارد فوتبال نمی‌شوم.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، بهرام افشارزاده درباره آخرین تصمیم خود برای حضورش در هیأت مدیره استقلال یا مدیرعاملی باشگاه آبی‌های پایختت اظهار داشت: فعلاً تصمیم نهایی خود را برای حضور یا عدم حضور در استقلال را نگرفته‌ام اما جمع‌بندی خودم این است که تا آنجا که ممکن است وارد این عرصه نشوم. در چند روز گذشته با هر دوست و مدیر ورزشی که مشورت کرده‌ام تاکید داشتند که من وارد فوتبال نشوم چرا که چندین دهه است که در ورزش فعالیت کرده‌ام و نباید بدون تدبیر و منطق اعتبار خود را بر باد دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود شما از مسئولان وزارت ورزش خواسته‌اید 50 میلیارد به حساب باشگاه باید واریز شود تا به عنوان مدیرعامل آبی‌ها وارد میدان شوید تاکید کرد: همه چیز در این شرایط فعلی مدیریت فوتبال کشورمان پول نیست. شاید با این پول‌ها بتوان مقطعی فعالیت کرد اما برای بلند مدت چاره‌ساز نیست.

افشارزاده در و اکنش به این سؤال که شما سال گذشته هم که شایعه حضورتان در هیأت مدیره استقلال بود اعلام کردید که فوتبالی نیستید و وارد این رشته ورزشی نمی‌شود، گفت: من گفتم که کفاشیان هم فوتبالی نبود اما وارد فوتبال شد، علاوه بر این فوتبال از اولین رشته‌هایی بود که بنده آن را در دوران نوجوانی آغاز کردم و تجربه فعالیت در این رشته را نیز دارم اما می‌دانم که شرایط فعلی فوتبال با آنچه که در گذشته بوده بسیار فرق کرده و مدیریتش کار راحتی نیست.



افشارزاده خاطرنشان کرد: برای اینکه شرایط شفاف‌تر شود نیاز است که من با مسئولان وزارت ورزش و امیر خادم جلسه ای داشته باشم و ناگفته‌ها را باید بگویم و تصمیم نهایی را بگیرم.



به گزارش فارس، افشارزاده از جمله مدیران ورزشی ایران است که با تجربه چنین دهه‌ای در عرصه مدیریت کلان ورزشی کشور اشراف خوبی به مسایل ورزشی دارد و به دلیل فعالیت گسترده‌اش در کمیته ملی المپیک ارتباطات خوبی هم با مجامع جهانی دارد.



شیوه مدیریت وی به گونه ای است که در آرامش بهتر می تواند برنامه هایش را برای ورزش کشور پیش ببرد و این سبک از مدیریت خود را بارها در کمیته و مواقع بحرانی به خوبی نشان داده است و مشکلات را حل کرده است، اما با توجه به حساسیت بالا در فوتبال و شرایط پیچیده در این رشته ورزشی،مستطیل سبز می تواند برای این مدیر با تجربه ورزشی مشکل ساز شود.


از اظهارات افشارزاده پیداست که قبل از پذیرش نهایی پیشنهاد مدیران وزارت ورزش با دوستان و مدیران خوبی مشورت کرده است؛ آنهایی که به درستی به او مشورت داده اند که استقلال جایی نیست که بتواند دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک سربلند از آن بیرون بیاید.


مدیرعاملی استقلال شاید پیشنهاد اغواء کننده‌ای برای هر مدیری باشد،اما نه برای افشارزاده که این روزها که 74 سالگی‌اش را سپری می کند انتخاب درستی باشد.


هنوز خداحافظی بهرام افشارزاده از کمیته ملی المپیک را که سال گذشته انجام شد را فراموش نکرده‌ایم، روزهایی که اهالی رسانه، مسئولان ورزش کشور و فدراسیون ها به پاس زحمات بلند مدتش از وی قدردانی کردند، پس این روزها نیز برای تداوم حرمت افشارزاده است بهتر است تصمیم گیرندگان ورزش از تجارب او در جایی استفاده کنند که هم به نفع خودش باشد و هم منفعتش را ورزش کشور ببرد.

۱۳۹۳/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...