نسخه چاپی

اعتراض نمایندگان به رحمانی فضلی

نائب‌رئیس فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: وزیر كشور در جلسه فراكسیون رهروان ولایت به سؤالات نمایندگان در موضوعات مختلف پاسخ داد و از جمله سؤالات و اعتراضات نمایندگان می‌توان به سوءاستفاده استانداران و امتیازدهی آنها به وابستگانشان اشاره كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت با حضور وزیر کشور برگزار شد که در این جلسه آقای وزیر به سؤالات، انتقادات و اعتراضات نمایندگان پاسخ داد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان سؤالاتی را در مورد وضعیت استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و وزارت کشور مطرح کردند که این سؤالات هم در مورد منابع نابسامان شهرداری‌ها و هم موضوع تقسیمات کشوری را شامل می‌شد.

نائب‌رئیس فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: انتخاب و انتصاب فرمانداران و معاونین آنها و موضوع تعامل استانداران با نمایندگان نطز از دیگر موضوعات مورد سؤال نمایندگان از وزیر کشور در جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت بود که وزیر کشور پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

جلیلی خاطرنشان کرد: سوءاستفاده استانداران و معاونین آنها و امتیازدهی آنان به وابستگانشان از جمله موضوعاتی بود که توسط تعدادی از نمایندگان امروز مطرح شد و مورد اعتراض جدی آنان بود.

وی با اشاره به طرح سؤال از وزیر کشور در جلسه علنی فردای مجلس افزود: معمولا روال کار بدین گونه است که پیش از طرح سؤال از وزیر در صحن علنی مجلس فراکسیون رهروان ولایت جلسه‌ای را با وزیر مورد سؤال برگزار می‌کند تا از این طریق فضای قبل از طرح سؤال را مدیریت کند و اینکه نمایندگان اگر در جلسه علنی نتوانند سؤالات خود را مطرح کنند پیش از آن در جلسه فراکسیون سؤالات خود را مطرح کنند تا ابهامی باقی نماند.

۱۳۹۳/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...