نسخه چاپی

كناره گیری پرهام از اسپانسری باشگاه استقلال

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال با اعلام انصرافش از اسپانسری این باشگاه گفت: نمی‌شود كه ما سرمایه‌گذار باشیم ولی انتخاب هیئت مدیره بر عهده وزارت ورزش و جوانان باشد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهدی پرهام ، درباره آخرین مذاکرات با وزارت ورزش و جوانان برای اسپانسری باشگاه استقلال در فصل آینده اظهار داشت: شب گذشته با امیر رضا خادم جلسه‌ای برگزار کردم. خادم اعلام کرد ما در استقلال سرمایه‌گذاری کنیم اما تنها از راه لباس و برند استقلال درآمدزایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تنها یک سال استقلال را در اختیار داریم و نمی‌توانیم از برند آن درآمدزایی داشته باشیم. از طرفی وزارت ورزش خواستار حضور ۹ نفر در هیئت مدیره استقلال است که از این ۹ نفر، ۷ نفر آن برعهده خودشان باشد. من هم به خادم گفتم که باید ۵ نفر از اعضای هیئت مدیره بر عهده من باشد.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال عنوان کرد: خادم در پایان جلسه اعلام کرد که شرایط وزارت ورزش برای واگذاری استقلال به این شکل است و من نیز با توجه به شرایط از اسپانسری استقلال انصراف دادم.

پرهام در پایان گفت: نمی‌شود که ما سرمایه‌گذار باشیم ولی انتخاب هیئت مدیره برعهده وزارت ورزش باشد. دو نفر دیگر به نام‌های شفیع‌زاده و سیروس محجوب هم قصد سرمایه‌گذاری در استقلال را داشتند اما با شرایط وزارت ورزش منصرف شدند. وزارت ورزش پس از انصرافم از اسپانسری پیشنهاد عضویت در هیئت مدیره استقلال را داد که آن را نپذیرفتم.

۱۳۹۳/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...