نسخه چاپی

رعایت سقف قرارداد در استقلال اجرا نمی‌شود

بحث اجرای حكم رعایت سقف قرارداد در لیگ، درحالی مطرح شده كه قرار نیست این موضوع در تیم استقلال لحاظ شده و این موضوع اجرا شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران شنیده‌ می‌شود که بحث رعایت سقف قرارداد در جلسات اولیه اعضای جدید تیم استقلال عنوان شده است و آبی‌ها در این خصوص اظهاراتی کردند، اما این درحالی است که مسئولان این تیم مدعی شدند که طرح فوق نمی‌تواند در تیم استقلال اجرا شود و آبی‌ها قرار نیست این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است، بحث مالی و قرارداد‌های مالی بالای برخی بازیکنان تیم استقلال باعث شد که در فصل آینده شرایط برای آبی‌ها بصورت جدی دچار تغییر شود، اما این درحالی است که در جلسه عنوان شده بازیکنی که در فصل گذشته مبلغ یک میلیارد دریافت کرده است برای فصل جدید این مبلغ را کسب نمی‌کند و به بالاتر از آن مبلغ و یا همان مقدار بسنده می‌کند.

*مربی سابق ملوان، دستیار اول قلعه‌نویی

بر اساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه؛ درحالی که برخی رسانه‌ها بحث حضور اسکوچیچ را در تیم استقلال به عنوان سرمربی اعلام کرده بودند، اما این اتفاق رخ نداد و قرار نیست اسکوچیچ به عنوان سرمربی استقلال، این تیم را همراهی کند و قلعه‌نویی به همکاری خود با این تیم ادامه می‌دهد.

شایان ذکر است، بحث حضور یک خارجی در تیم درحالی مطرح است که این مربی قرار شده که به عنوان دستیار و تمرین دهنده اول تیم استقلال با این تیم همکاری خود را آغاز کند اما مشخص نیست که اسکوچیچ این موضوع را می‌پذیرد یاخیر.

از طرفی، این مربی از لحاظ مالی نیز توقعاتی دارد که باید در این خصوص با آبی‌ها توافق کند.

۱۳۹۳/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...