نسخه چاپی

دایی با مدارك تخلف به مجلس آمد

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: من با آقای پنجعلی رابطه دوستانه قدیمی داریم و بعضی از اوقات در دیدارهای دوستانه یكدیگر را ملاقات می‌كنیم.

به گزارش نما، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به دیدار علی دایی و محمد پنجعلی با وی گفت: این دیدار به صورت رسمی و به منظور بررسی تخلف صورت گرفته در حوزه فوتبال نبوده است.

وی ادامه داد: من و محمد پنجعلی رابطه دوستانه قدیمی داریم و بعضی از اوقات در دیدارهای دوستانه یکدیگر را ملاقات می‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد ارایه مدارک از سوی علی دایی در رابطه با جعلی بودن کارت پایان خدمت چند تن از بازیکنان فولاد خوزستان گفت: در دیدار صورت گرفته که آقای دایی نیز حضور داشت چنین مدارکی ارایه شده اما این دیدار در راستای رسیدگی به این مسائل نبود.

وی در پایان تاکید کرد: همان طور که قبلا هم گفتم این دیدار یک دیدار دوستانه بود که این مسائل نیز مطرح شد اما رسیدگی به مسائل مطرح شده در دستور کار ما نیست و مطمئنا کارگروه ویژه خود در حوزه نیروهای انتظامی و حوزه ورزش را دارد.

گفتنی است علی دایی در حالی روز گذشته به دیدار اسماعیل کوثری رفت که یکی دو هفته پیش هم در جریان احتمال تخلف باشگاه فولاد در جریان کارت‌های پایان خدمت اخباری مبنی بر دیدار او با یکی از نظامیان بلندپایه ایرانی منتشر شده بود.

همچنین قابل ذکر است گرچه فدراسیون احتمال تغییر قهرمان لیگ را نزدیک به صفر رسانده‌اند اما دیدارهای سرمربی پرسپولیس در هفته‌های گذشته خبر از این می‌دهد که پرسپولیسی‌ها همچنان به دنبال پیگیری ماجرای کارت‌های پایان خدمت فولادی‌ها هستند.

۱۳۹۳/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...