نسخه چاپی

مشوق‌های ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار

سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) مشوق‌های كمیته امداد برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار را تشریح كرد و گفت: سال گذشته بیش از 2000 هزار نفر از این زنان ازدواج كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) مشوق‌های کمیته امداد برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار را تشریح کرد و گفت: سال گذشته بیش از 2000 هزار نفر از این زنان ازدواج کردند.

حسین انواری با بیان اینکه عمدتا زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد، فرزندانی دارند که ایتام هستند اظهار کرد: اگر بتوانیم مقدمات لازم را فراهم و آنها را به سمت ازدواج سوق دهیم، موفق شده‌ایم بسیاری از مسائل و دغدغه‌های درون این خانواده‌ها را حل کنیم.

وی افزود: دو سال گذشته طرحی را در این خصوص اجرا کردیم. آمار سال گذشته آمار خوبی بود و بیش از 2000 نفر از زنان سرپرست خانوار ازدواج کردند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ضرورت از میان بردن قبح اجتماعی ازدواج مجدد زنان مطلقه یا بیوه گفت: اگر این زنان ازدواج کنند به ثبات می‌رسند، زیرا در کنار مشکلات اقتصادی، درگیر مشکلات عاطفی هستند و همه آنها قادر نیستند به تنهایی از پس مشکلات بر بیایند.

انواری با بیان اینکه به هر طریقی که بتوانیم به این خانواده‌ها کمک می‌کنیم، اظهار کرد: از جمله حمایت‌های امداد برای این خانواده حل مشکل مسکن، کمک به ادامه تحصیل فرزندان، ایجاد اشتغال برای مردان و اعطای کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه است. این کمک‌ها فرمول واحد ندارند و متناسب با نیاز خانواده‌ها ارائه می‌شود.

۱۳۹۳/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...