نسخه چاپی

سرانجام مذاكرات پرسپولیس و رئال مادرید چه شد؟

در حالی كه پس از مكاتبات انجام شده بین دو باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید قرار بود نمایندگان باشگاه ایرانی برای انجام مذاكره با سران رئال مادرید به اسپانیا سفر كنند به دلیل برخی مشكلات و مسائل سرخ‌ها، این سفر لغو شده و ادامه مذاكرات به گونه دیگری انجام خواهد شد.

پیش از این قرار بود سه نماینده باشگاه پرسپولیس که در زمان پروین طی نامه‌ای به باشگاه رئال معرفی شده بودند، سه‌شنبه ششم خرداد به مادرید سفر کنند‌ اما مشکلاتی بر سر راه سفر این نمایندگان ایجاد شد و این مذاکره به گونه دیگری پیگیری می‌شود.

در حال حاضر مدیران هر دو باشگاه به انجام یک بازی تدارکاتی در تهران پس از جام جهانی علاقه‌ دارند و برای هماهنگی تاریخ و جزئیات برگزاری این بازی در حال انجام هماهنگی‌های لازم هستند. با لغو سفر پرسپولیسی‌ها، به احتمال فراوان مسئولان باشگاه اسپانیایی قصد دارند نماینده خود را برای مذاکره رسمی‌ با پرسپولیسی‌ها به تهران بفرستند.

پیش از این هم رسانه‌های اسپانیایی از جمله ال‌کانفیدنشال در گزارشی به اهداف پرس برای برگزاری دیدار دوستانه با پرسپولیس پیش از آغاز فصل آینده لالیگا پرداخته بودند. به نظر می‌رسد علاقه باشگاه مادریدی برای انجام این بازی بسیار زیاد است و در صورت حضور ستاره‌های این تیم مطرح در تهران می‌توان شاهد وقوع اتفاقی بزرگ در تاریخ فوتبال ایران بود.

نخستین بار در دی ماه سال گذشته فلورنتینو پرس در نامه‌ای رسمی به محمد رویانیان، مدیرعامل وقت پرسپولیس علاقه خود را برای حضور در ایران و انجام یک بازی تدارکاتی میان دو تیم اعلام کرده بود. با این وجود تغییرات مدیریتی در پرسپولیس و آمدن پروین و رحیمی پیگیری این پرونده را طولانی کرده است.
خبر

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...