نسخه چاپی

سورپرایز كلاه قرمزی با هنرمندی فردوسی پور

خبر خوب همین است كه در روزهای جام جهانی 2014، ویژه‌برنامه كلاه‌قرمزی در شبكه دو پخش می شود و حداقل تا این لحظه قرار است سه برنامه پخش شود.

به گزارش نما به نقل از آی اسپورت، خیلی وقت بود که به دنبالش بودند. زمستان 91 بود که ایرج طهماسب و حمید جبلی با عادل فردوسی پور تماس گرفتند و از او دعوت کردند تا در کنار دیگر ستاره هایی که پا به سریال کلاه قرمزی می گذارند، در یک قسمت از مجموعه نوروزی کلاه قرمزی حاضر شود و با عروسکهای دوست داشتنی یک قسمت را روی آنتن ببرند. اما عادل قبول نکرد. فردوسی پور مدتهاست که اجرای برنامه های تلویزیونی نوروزی را قبول نمی کند. کلا دم لای تله نمی دهد. آخرین بار که در یک برنامه نوروزی اجرا کرده بود، یکی نوروزهای دهه 80 بود. آن زمان هم محبوب بود. مثل الان! هر چند همه می گویند این روزها عادل محبوب تر هم شده است. در هر حال فردوسی پور عقیده دارد که آنچه که لازم است را در برنامه اش نود می گوید. برنامه ای که حالا دیگر فقط یک برنامه تلویزیونی ورزشی نیست و زندگی می بخشد و محکوم به اعدام را از پای چوبه دار پایین می کشد و رضایت اولیای دم را می گیرد.

** از سه ستاره تا کلاه قرمزی
عادل فردوسی پور پس از مدتها اواخر سال 92 در یک برنامه تلویزیونی(غیر از برنامه نود و برنامه های زنده مربوط به پخش زنده فوتبال) به نام سه ستاره حاضر شد. این برنامه به حضور گزارشگران ورزشی در رسانه ملی اختصاص داشت و البته فردوسی پور در آن هم زیاد صحبت نکرد و به گفتن یکی دو خاطره بسنده کرد. اما مثل اینکه در همان روزها، فردوسی پور بالاخره حاضر شده تا با ایرج طهماسب و حمید جبلی همکاری کند. مثل اینکه خود فردوسی پور به طهماسب و جبلی پیشنهاد می دهد که برای روزهای جام جهانی، ویژه برنامه هایی تدارک ببینند و اگر برنامه ها با همین مضمون ساخته شود، فردوسی پور حاضر می شود در یکی از قسمتها حضور پیدا کند. این پیشنهاد باعث می شود تا طهماسب و جبلی پیشنهاد کار را به شبکه دو بدهند و آنها هم قبول می کنند و ویژه برنامه کلاه قرمزی ویژه جام جهانی ساخته می شود اما کسی خبر دار نمی شود که فردوسی پور قرار است در یک قسمت این سریال بازی کند. اما جبلی و طهماسب سوژه خودشان را نمی سوزانند و در مجموعه نوروز 92، یک قسمت را با موضوع شوخی با برنامه نود روی آنتن می برند. عروسک فامیل دور نقش فردوسی پور را بازی می کند و دیگر عروسکها هم در نقش مربیان و بازیکنان و مدیران فوتبال ایران حاضر می شوند و شیرهای آب در نقش میکروفون ظاهر می شوند و خلاصه این قسمت یکی از پربیننده ترین قسمتهای کلاه قرمزی در اینترنت و شبکه های اجتماعی می شود. طهماسب و جبلی دیالوگ های خوب و بازی درآوردن عالی از عروسکها را فدای حضور فردوسی پور نمی کنند. هر چند که آنهایی که اهل فن هستند، خیلی خوب می دانند که در آن برنامه، برای فردوسی پور هم دیالوگی تعریف شده بود.

** عادل فقط قاه قاه می خندید
اما در روزهای جام جهانی 2014 فردوسی پور هم در یکی از قسمتهای مربوط به قبل از بازی ایران و نیجریه حضور دارد و فیلمبرداری اش هم به پایان رسیده و آماده پخش است. خبر خوب همین است که در روزهای جام جهانی 2014، ویژه‌برنامه کلاه‌قرمزی در شبکه دو پخش می شود و حداقل تا این لحظه قرار است سه برنامه پخش شود. البته شبکه دو خواسته تا در روزهای جام جهانی بیشتر از سه قسمت ساخته شود اما ظاهرا ایرج طهماسب و حمید جبلی قبول نکرده اند اما بر اساس اینکه بین بازیهای ایران دو سه روزی فرصت هست، بقیه قسمتهای ویژه جام جهانی پس از بازی ایران مقابل نیجریه و بر اساس اتفاقات تیم ملی در برزیل می افتد. در هر حال مهم این است که عروسک‌های مجموعه با ویژگی های منحصر بفرد و محبوبیتی که دارند، با موضوع فوتبال و جام جهانی هنرنمایی می کنند ولی شنیده شده عادل فردوسی پور تنها در یک قسمت و با اتفاقا با پوشش زمستانی حضور دارد! در عکس هم این ماجرا مشخص است. البته مهم حضور فردوسی پور در کنار عروسکهاست و اینکه شنیده شده که طهماسب و جبلی برای فردوسی پور دیالوگ خاصی ننوشته اند و او را در فی البداهه گویی آزاد گذاشته اند. عروسک‌ها هم هر کدام طرفدار یک تیم ملی هستند و با نشانه های مشخص فوتبال پیراهن تیم‌های ملی مختلف در جام جهانی، بوق زدن ها و تکان دادن پرچم ها قسمت های خنده آوری را روی آنتن می برند که می تواند مجموعه کلاه قرمزی را پر بیننده تر هم بکند. البته مثل اینکه فردوسی پور هم از دست عروسک ها آنقدر خندیده که روده بر شده است. جمعه هفته گذشته عکس حضورش در لوکیشن مجموعه منتشر شد که نشان می دد عادل فردوسی‌پور و کلاه‌قرمزی حسابی از هم خوششان آمده است. در روزهای جام جهانی جو همه چیز فوتبالی می شود و برنامه های تلویزیونی منهای فوتبالی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

۱۳۹۳/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...