نسخه چاپی

امروز لیست مازاد استقلال اعلام می‌شود؟

بازیكنان مد نظر قلعه‌نویی مشخص شدند

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند بازیكنان مد نظر سرمربی آبی‌پوشان را جذب كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی نظری جویباری با ماموریت گرفتن از بهرام افشارزاده در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر امیر قلعه‌نویی است. قلعه‌نویی در 4 پست‌ دروازه‌بان، دفاع، هافبک و خط حمله بازیکنانی جدید را معرفی کرده و البته برای هر پستی چند بازیکن آلترناتیو نیز در نظر گرفته است.

در پست دروازه‌بانی محسن فروزان گزینه نخست و شهاب گردان گزینه دوم است که استقلالی‌ها برای محکم‌کاری حتی از سید حسین حسینی دروازه‌بان دوم تیم‌شان خواسته‌اند که فصل آینده نیز در استقلال بماند.

در پست دفاع وسط گزینه نخست هادی عقیلی مدافع سپاهان معرفی شده و اگر با این بازیکن توافق نشود، گرینه بعدی مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی تبریز و سید محسن حسینی مدافع گسترش فولاد تبریز خواهند بود. در دفاع راست نیز علی حمودی و وریا غفوری گزینه‌های مد نظر بودند که غفوری به سپاهان پیوست تا حضور حمودی در استقلال به واقعیت نزدیک‌تر شود.

در پست هافبک اولویت‌بندی خاصی وجود ندارد و گفته می‌شود بختیار رحمانی و محمد نوری گزینه‌های اول و سروش رفیعی گزینه دوم به حساب می‌آید. قلعه‌نویی همچنین به مسئولان استقلال تاکید کرده که قرارداد بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده تمدید شود.

در خط حمله، اسماعیل شریفات گزینه نخست قرار دارد و گزینه بعدی آبی‌پوشان سجاد شهباززاده مهاجم جوان سایپا است.

سرمربی استقلال هنوز لیست مازاد خود را اعلام نکرده و گفته می‌شود این مربی امروز (یکشنبه) این لیست را به باشگاه ارائه می‌دهد تا بازیکنان مازاد بتوانند تکلیف خود را برای فصل آینده مشخص کنند. همچنین مسئولان استقلال با دستور قلعه‌نویی با بازیکنانی چون حنیف عمران‌زاده، محمد قاضی، آرش برهانی و پژمان نوری برای تمدید قرارداد تماس گرفته‌اند.

۱۳۹۳/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...