نسخه چاپی

همه خروجی ها و ورودی های استقلال

با مشخص شدن اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و برگزاری چندین جلسه در مورد بودجه این تیم برای فصل نقل و انتقالات مسئولان این باشگاه مذاكرات با بازیكنان مد نظر امیر قلعه‌نویی را آغاز كرده اند.

به گزارش نما به نقل ازفارس،استقلالی‌ها که فصل گذشته تیمی تقریبا پا به سن گذاشته را روانه مسابقات کرده‌اند با نظر قلعه‌نویی قصد دارند میانگین سنی را پایین بیاورند اما قوانین نقل و انتقالات این اجازه را به مسئولان این باشگاه و قلعه‌نویی نمی دهد.

سرمربی تیم استقلال که امسال خروجی‌های زیادی را برای تیمش در نظر گرفته به خوبی می‌داند که تنها می‌تواند 6 بازیکن لیگ برتری جذب کند و اگر همه بازیکنانی که با تاکتیک های تیمش اش نمی‌خورند را در فهرست مازاد قرار دهد دچار مشکل خواهد شد.

قلعه‌نویی مثل سالهای گذشته فهرست بازیکنان مورد نیاز خود را به باشگاه ارائه کرده «هر چند گفته می‌شود او در جلسه هیات مدیره این کار را انجام می دهد» و در این فهرست بیش از 10 بازیکن حضور دارد که البته روی 6 نفر از آنها اولویت بندی شده است.

بختیار رحمانی اولین بازیکنی است که مد نظر سرمربی استقلال است. مسئولان تیم پرطرفدار پایتخت با مدیر برنامه‌های این بازیکن ملاقات کرده و مذاکراتی انجام داده‌اند اما هنوز همه چیز مشخص نیست.

اسماعیل شریفات نیز دیگر بازیکن مد نظر قلعه‌نویی است که تا روز گذشته موفق نشدند با این بازیکن صحبت کنند اما ظاهرا شریفات در ساعات پایانی شب گذشته گفت‌گویی کوتاه را با مسئولان این باشگاه انجام داده است. از سوی دیگر قلعه‌نویی خواستار جذب آرش افشین شده و از مسئولان این استقلال خواسته تا شرایط این بازیکن را بررسی کنند.

از علی حمودی به عنوان جدی ترین گزینه بازگشت به استقلال هم یاد می‌شود. این بازیکن با حضور ووریا غفوری در سپاهان به استقلال نزدیک شده و در صورت توافق با باشگاه سپاهان راهی استقلال خواهد شد.

دیگر بازیکن سپاهان که مد نظر استقلال است هادی عقیلی است که مثل سالیان گذشته صحبت‌هایی سربسته با استقلالی‌ها انجام داده ولی از مسئولان این باشگاه فرصت خواسته تا به زودی پاسخ خود را ارائه کند.

استقلالی‌ها البته به دنبال دروازه‌بان هم هستند و قلعه‌نویی از مسئولان این باشگاه خواسته تا شرایط تمدید قرارداد سید حسین حسینی را فراهم کنند ولی اگر او راهی یک تیم نظامی شد مقدمات حضور یک گلر زیر 23 سال را فراهم کنند. البته استقلالی‌ها مذاکراتی با محسن فروزان و وحید طالب‌لو انجام داده اند که ظاهرا شرایط دروازه بان فصل گذشته گسترش فولاد با استقلالی‌ها در یک راستا نبود.

همچنین اسامی دیگری هم در این چند روز عنوان شده که استقلالی‌ها با آنها مذاکراتی را انجام داده‌اند که البته رسمی نیست و در هیاهوی بازار نقل و انتقالات عنوان می‌شود. به طور مثال محمد نوری بازیکنی است که گفته می‌شود جانشین جباری در خط هافبک استقلال است اما هیچ منبع موثقی این موضوع را تائید نمی‌کند حتی خود این بازیکن. سید محسن حسینی هم که قرار بود به عنوان یار کمکی در سال گذشته به استقلال بیاید در صورت عدم حضور هادی عقیلی جزو گزینه‌های این باشگاه محسوب می شود.

مسئولان باشگاه استقلال البته به دنبال چند بازیکن خارجی هم هستند و قرار است در این راستا نیز اقداماتی را انجام دهند.

همچنین سرمربی تیم استقلال از مسئولان این باشگاه خواسته با بازیکنان ملی پوش استقلال و چند نفر دیگر که با آنها تماس گرفته شده برای تمدید قرارداد اقدام شود، از سوی دیگر وی از مسئولان این باشگاه خواسته از جمله «فهرست مازاد» برای بازیکنانی که مد نظرش نیست استفاده نشود تا حرمت تمامی بازیکنان این تیم حفظ شود.

وی در خط حمله تیمش به آرش برهانی و محمد قاضی اعلام نیاز کرده که برهانی آمادگی خود را برای تمدید قرارداد به مسئولان این باشگاه اعلام کرد ولی در توافق با مسئولان این باشگاه اعلام کرد بعد از بازگشت از سفر قرارداد خود را رسمی خواهد کرد.

همچنین قاضی و عمران زاده اعلام کرده‌اند تا در صورت دریافت مطالبات فصل گذشته خود قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.

ظاهرا سرمربی تیم استقلال تغییرات گسترده‌ای را در کادر فنی خود اعمال خواهد کرد و وی به مسئولان باشگاه اعلام کرده در تیم فنی خود برای فصل آینده نفرات جدید اضافه‌ خواهند شد. به نظر می‌رسد جدایی ستار همدانی، حمید بابازاده و ایمان عالمی از استقلال قطعی باشد و قلعه‌نویی یک مربی تمرین دهنده خارجی و یک دستار ایرانی را به کادر فنی اش اضافه کند.
خبر

۱۳۹۳/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...