نسخه چاپی

لیست پر و پیمان دایی برای جذب بازیكن بزرگ

قطعا در صورت جدایی مهاجم تیم فوتبال نفت از این تیم، پرسپولیس مقصد آتی وی خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از خانه ورزش هفته گذشته علی دایی طی جلسه‌ای با رحیمی علاوه بر ارائه برنامه‌هایش برای فصل آینده لیست بازیکنان مدنظرش برای لیگ چهاردهم را دراختیار مدیرعامل پرسپولیس قرار داد. لیستی که تا به امروز حتی اعضای هیات مدیره نیز به زعم گفته‌های رحیمی از جزئیاتش بی‌اطلاع هستند.

اما با این حال گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص وجود دارد که در لابه‌لای آنها با توجه به کدهای موجود می‌توان به برخی از ستاره‌های فولاد و سپاهان رسید که گفته می‌شود نامشان در لیست دایی وجود دارد.

* همه فولادی‌ها

درخشش قابل‌توجه بازیکنان فولاد و به خصوص برخی ستاره‌های این تیم باعث شد تا دایی خیلی زور تمرکزش را روی مذاکره با فولادی‌ها بگذارد.

اسماعیل شریفات، بختیار رحمانی، پریرا و عبدالله کرمی جملگی از ستاره‌های فصل گذشته فولاد بودندکه نامشان در لیست دایی به چشم می‌خورد. بازیکنانی با توانایی‌های قابل ملاحظه که حالا دایی خیز بلندی برای جذب آنها برداشته است.


اما نکته‌ای که در مورد این اسامی وجود دارد تمایل فراوان رحمانی برای لژیونر شدن است. هافبک بازی‌سازی که به عنوان جانشین محسن مسلمان از گزینه‌های اصلی دایی به شمار می‌رود. بازیکنی که به احتمال فراوان فصل آینده را جایی خارج از فوتبال ایران توپ خواهد زد.

شریفات هم که به نظر مشکلی برای بازی در فولاد و زیرنظر فرکی همانند عبدالله کرمی ندارد. بازیکنانی که علاوه بر این فصل در سال آینده نیز حضور خود را در آسیا با فولاد مسجل کرده‌اند.

البته این ماجرا در خصوص پریرای برزیلی نیز صادق است که به واسطه حضور چند برزیلی دیگر روزهای شاد و آرامی را در اهواز پشت سر می‌گذارد.

* نفرات تهاجمی

رضا نوروزی یکی از گزینه‌های مورد علاقه دایی به شمار می‌رود. مهاجم سابق فولاد و فصل گذشته نفت که بارها در آستانه حضور در پرسپولیس قرار گرفته اما هر بار به دلیلی به این مهم نرسیده. قطعا در صورت جدایی او از نفت پرسپولیس مقصد آتی این مهاجم گلزن خواهد بود.

اما گزینه‌های هجومی دایی تنها به نوروزی ختم نمی‌شود چرا که شهریار به بازی دقیقی نیز علاقه فراوانی نشان داده است. مهاجم فصل گذشته تراکتور که به احتمال فراوان فصل آینده خارج از فوتبال تبریز توپ خواهد زد. مهاجمانی ‌تراز اول در فوتبال ایران که می‌توانستند جانشینانی مناسب برای حاتمی و سیدصالحی برای فصل آینده باشند.

* ... و دوباره حدادی‌فر

انگار قرار نیست تحت هیچ شرایطی نام حدادی‌فر از لیست دایی کسر شود. هافبک دفاعی قدرتمند ذوب‌آهن که در کنار امید ابراهیمی دو گزینه دایی برای جانشینی رضا حقیقی هستند که به احتمال قوی فصل آینده را در تیمی به جز پرسپولیس خواهند بود.

البته با توجه به اولتیماتوم ذوبی‌ها برای حفظ حدادی‌فر بعید است دایی همانند یک فصل اخیر موفق به جذب وی شود. اما هنوز پرونده جذب ابراهیمی در جریان است.

* گزینه‌های دفاعی

به همان اندازه که پرسپولیس مایل به جذب عقیلی است، این مدافع سپاهان نیز برای همکاری با سرخپوشان مشتاق نشان داده است.

عقیلی در حالی به یکی از گزینه‌های دایی برای فصل آینده تبدیل شده که خروج سیدجلال حسینی می‌تواند قدرت دفاعی سرخپوشان را بسیار کاهش دهد، از این رو دایی در تلاش است تا با سرخپوش کردن عقیلی جای خالی حسینی را به خوبی پوشش دهد.

اما با تمام این تفاسیر و با توجه به موقعیت‌های مناسبی که نفرات مدنظر دایی در باشگاه‌های خود دارند خیلی بعید است که شهریار بتواند با توجه به محدودیت‌های مالی که وزارت و هیات مدیره جدید برای فصل آینده در نظر گرفته‌اند موفق به اجرایی نمودن اهداف خود در این زمینه شود.

۱۳۹۳/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...