نسخه چاپی

تذكرها در مجلس از انتقاد به كنسرت ها

20 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذكری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور مجوز برگزاری كنسرت های موسیقی مغایر شئونات اسلامی انتقاد كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، «ضرغام صادقی» عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس قرائت کرد.

بر این اساس 20 نماینده در تذکر مشترکی به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به «صدور مجوز برگزاری کنسرت های موسیقی مغایر شئونات اسلامی با حضور خوانندگان مبتذل» انتقاد کردند.

محمدرضا محسنی ثانی نماینده سبزوار نیز در تذکری به وزیر اطلاعات از وی سوال کرد چرا دعوای مالک کشتی که در اجاره سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بود، موجب محکومیت 100 میلیون دلاری شد.

احمد سالک و محسن صرامی نمایندگان اصفهان و خمینی شهر در مجلس نیز در تذکری به وزیر نیرو بر اجرای پروژه انتقال آب به فلات مرکزی ایران بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته از طریق تونل بهشت آباد تاکید کردند.

سیدعلی طاهری و احمد سالک نمایندگان گرگان و اصفهان در تذکری مشترک به رییس جمهوری بر لزوم توجه جدی به مشکلات معیشتی مردم و پرهیز از حاشیه سازی ها و مسایلی که امروز جزو اولویت های مردم نیست، تاکید کردند.

این دو نماینده در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری خواستند تا نسبت به همزمان نبودن پروازها با ساعات اذان برای رعایت اقامه نماز اول وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس نیز در تذکری به وزیر امور خارجه بر پیگیری وضعیت دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن و نیز مرزبان ربوده شده در سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

۱۳۹۳/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...