نسخه چاپی

در جریان معاملات امروز صورت گرفت

افت شاخص بورس برای سومین روز متوالی

شاخص بورس برای سومین روز متوالی، روند كاهشی داشت و ۱۸۲ واحد دیگر افت كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس باز هم افت کرد و با کاهش ۱۸۲ واحدی به ارتفاع ۷۶ هزار و ۲۱۲ واحد عقبگرد داشت.
بر اساس این گزارش؛ سومین روز پی‌درپی کاهشی بورس در حالی امروز رقم خورد که ۶۰۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۷۶ میلیارد تومان در ۷۳ هزار نوبت معاملاتی دادوستد شد و نماد معاملاتی ومعادن، فولاد و وغدیر بیشترین اثر منفی را بر روی روند حرکتی دماسنج بازار سهام داشتند و نمادهای معاملاتی ونوین، کگل و خودرو با رشد خود مانع ریزش ببیشتر نماگر بورس شدند.
همچنین امروز در جریان عرضه اولیه ۱۰ درصد از سهام شرکت نفت سپاهان، هر سهم این شرکت ۱۷ هزار و ۵۰۰ ریال کشف قیمت شد. این میزان سهام ۱۰۵ میلیون سهم شرکت نفت سپاهان را شامل می شود که از طرف شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت امروز در نماد "شسپا" در عرضه اولیه وارد بورس اوراق بهادار شد. در این عرضه، ۸۵ میلیون سهم به فرایند کشف قیمت و ۲۰ میلیون سهم به مشتریان برخط تخصیص یافت.
بازگشایی نماد معاملاتی حق تقدم شرکت چرخشگر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، تامین مواد اولیه فولاد صبا نور، پتروشیمی شازند، چرخشگر، دارویی رازک، پگاه آذربایجان غربی، صنایع ریخته گری ایران، کمباین سازی ایران و نیز توقف نمادهای معاملاتی شرکتهای لیزینگ ایرانیان، داروسازی اکسیر، سرمایه گذاری البرز، سیمان مازندران، پارس خودرو، پارس دارو، کربن ایران و داروسازی لقمان از دیگر اتفاقات امروز بازار سرمایه بود.
بر اساس این گزارش؛ در معاملات روز یکشنبه، شاخص بورس برای دومین روز متوالی روند کاهشی داشت و با دادوستد ۴۶۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۶۹ میلیارد تومان در ۵۹ هزار نوبت معاملاتی، نماگر بازار سهام افت ۳۰۹ واحدی داشت در ارتفاع ۷۶ هزار و ۳۹۴ واحدی قرار گرفت.

۱۳۹۳/۳/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...