نسخه چاپی

جمع‌آوری سه وسیله بازی از شهربازی بعثت تهران

مدیر كل استاندارد تهران از تشدید نظارت بر شهربازی‌ها همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و برخورد قاطع با متخلفان خبر داد و گفت: قصر بادی، استخر توپ بادی و مونوریل در دنیای شادی (شهربازی بعثت) غیر استاندارد تشخیص داده و جمع‌آوری شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مسلم بیات با بیان این‌که چهار دستگاه با نام‌های چرخ و فلک، آبشار، مریگوراند و تاب زنجیری کودک به علت ناایمن و غیر استاندارد بودن غیر فعالند افزود: کارشناسان و همکاران این اداره کل در بازرسی‌های مداوم خود، از مراکز تفریحی و شهربازی‌های استان از 17 وسیله تفریحی در شهربازی بعثت بازرسی کردند که دستور جمع‌آوری سه وسیله تفریحی صادر شد.

وی با تاکید بر این‌که تا رفع نقص و بازرسی مجدد روی دستگاه‌های غیر فعال انجام نشود، به مالکان اجازه بهره برداری داده نمی‌شود، اضافه کرد: در صورت عدم رعایت قوانین و الزامات استاندارد در تجهیزات و نیز عدم توجه متولیان مراکز مذکور به اخطارهای بازرسان، مجموعه تفریحی به طور کلی جمع‌آوری می‌شود.

پیش از این نیز در جریان بازرسی از مراکز تفریحی استان تهران، تجهیزات و وسایل بازی هفت شهربازی به علت غیر استاندارد بودن، به طور کلی جمع‌آوری شد.

به تازگی سانحه رخ داده در لونا پارک ارم منجر به مصدومیت شدید سه تن شد.

۱۳۹۳/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...