نسخه چاپی

بازی های امروز هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

گسترش فولاد و تراكتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت 14 به مصاف یكدیگر می روند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، بازی های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال امروز پنج شنبه 3 دیدار برگزار می شود و تراکتورسازی و گسترش فولاد در دربی تبریز به مصاف یکدیگر می روند.

گسترش فولاد- تراکتورسازی/ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت 14

دربی تبریز همواره از حساسیت خاصی برخوردار بوده است و ارائه بازی هجومی در دستور کار دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد قرار دارد.

هر دو تیم تبریزی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و در جایگاه های 10و 13 قرار دارند. براین اساس هر دو تیم به سه امتیاز دربی تبریز نیاز مبرم دارند.

تراکتورسازان با لشگری از مصدومان و محرومان مواجه است. علی سرخه طاهران و محمد نادری محرومان تراکتورسازی هستند و سینا عشوری، محمد نوری، عارف آغاسی و محمد ابراهیمی هم به علت مصدومیت نمی توانند تیم خود را در دربی تبریز همراهی کنند.

البته پزشکان تراکتورسازی تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا سینا عشوری و محمد نوری را به این بازی برسانند.

به هر حال اگر مصدومان تراکتورسازی به دربی تبریز نرسند در آن صورت گل محمدی مجبور است از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کند.

تیم تراکتورسازی هفته گذشته برابر پدیده مشهد شکست خورد و این تیم قصد دارد با برتری در دربی تبریز جبران مافات کند اما کار سختی برابر همشهری خود پیش رو دارد.

در آن سوی میدان، تیم گسترش فولاد هفته گذشته با برتری برابر سیاه جامگان توانست از قعر جدول جدا شود و با 7 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد.

شاگردان بوناچیچ قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کرده و با برتری در دربی تبریز رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند اما کار سختی برابر همشهری خود دارند.
شکست ناپذیری تراکتورسازی برابر گسترش فولاد

دو تیم فوتبال تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ برتر فوتبال 8 بار به مصاف هم رفتند که حاصل آن 4 برد برای تراکتورسازی و 4 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

تیم فوتبال گسترش فولاد تاکنون موفق به شکست همشهری خود نشده است و باید دید این تیم می تواند طلسم ناکامی خود را در دربی تبریز بشکند یا نه!

داریوش خلیل پور آذر بازیکن محروم گسترش فولاد در این بازی است و ده خسوس دروازه بان برزیلی هم به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر تراکتورسازی نیست.

اشکان خورشیدی به همراه کمک هایش هادی طوسی، عسگر محمدی و سعید رحیمی مقدم این بازی را قضاوت می کنند. محمد رضا فلاح هم ناظر این بازی است.
سیاه جامگان- پیکان/ ساعت 16:45

شاگردان میثاقیان هفته گذشته برابر گسترش فولاد شکست خوردند و با 7 امتیاز در رتبه نهم قرار دارند. آنها برای جبران شکست هفته قبل باید این بازی را پیروز شوند اما کار سختی برابر تیم باانگیزه پیکان دارند.

در آن سوی میدان، تیم پیکان تهران دو هفته متوالی در لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس و نفت تهران به برتری دست یافته است. این تیم قصد دارد روند رو به رشد خود را در ادامه بازی ها تداوم ببخشند اما کار سختی برابر حریفان قدرتمند خود دارند.

پیام ملکیان از سیاه جامگان و مرتضی آقا خان از پیکان محرومان این بازی هستند.

حسن اکرمی، حسن یوسفی، جلیل شعرانی و احمد محمدی تیم داوری این بازی هستند. حسین خانبان هم ناظر این بازی است.
پارس جنوبی- پدیده مشهد/ ورزشگاه تختی جم ساعت 18:30

شاگردان تارتار در لیگ برترفوتبال عملکرد فوق العاده ای داشتند و با 17 امتیاز صدر نشین این رقابتها هستند.

تیم پارس جنوبی هفته گذشته در یک بازی جنجالی توانست در دقایق پایانی از طریق ضربه پنالتی از شکست برابر سایپا رهایی یابد اما علی دایی سرمربی سایپا بعد از این دیدار معتقد بود که بازیکنش مرتکب خطای پنالتی نشده است.

به هر حال شاگردان تارتار قصد دارند این هفته هم با برتری برابر پدیده مشهد فاصله خود را با دیگر رقبا در صدر جدول زیاد کنند اما با حریف سرسختی مواجه هستند.

در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد هم همانند حریف خود نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و با 14 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

آنها قصد دارند روند رو به رشد خود را برابر پارس جنوبی جم ادامه بدهند اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر دارند.

اگر تیم پدیده بتواند از سد پارس جنوبی عبور کند در آن صورت هم امتیاز با این تیم جنوبی می شود.

حمید رضا جودکی نژاد مربی پارس جنوبی به دلایل انضباطی نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند. همچنین محمد رضا خلعتبری بازیکن پدیده مشهد هم به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر پارس جنوبی نیست.

بیژن حیدری به همراه کمک هایش آرمان اسعدی، امیر رضا آشور ماهانی و روح اله شریفی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. فریدون اصفهانیان هم ناظر این بازی است.

۱۳۹۶/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...