نسخه چاپی

نظر پلیس درباره نمایش فوتبال در سینماها

معاون اجتماعی ناجا از نگارش سریالی در خصوص یگان ویژه پلیس خبر داد و درباره نمایش فوتبال‌های جام‌جهانی در سینماها اعلام كرد كه طبق گفته قبلی نمایش بازی‌ها به صورت مختلط در سینماها ممكن نیست.

به گزارش نما به نقل از مهر: معاون اجتماعی ناجا از نگارش سریالی در خصوص یگان ویژه پلیس خبر داد و درباره نمایش فوتبال‌های جام‌جهانی در سینماها اعلام کرد که طبق گفته قبلی نمایش بازی‌ها به صورت مختلط در سینماها ممکن نیست.

سردار سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی ناجا درخصوص آخرین وضعیت نمایش فوتبال در سینماها گفت: طبق همان تدبیری که انجام شده و سردار رادان به آن اشاره کرده بود جلو می رویم و چیزی تغییر نکرده است.

او درباره اینکه با توجه به مخالفت سینمادارها با جدا شدن زنان و مردان برای نمایش فوتبال، سرانجام این پروژه به کجا رسیده است؟ توضیح داد: ما نظر خودمان را دادیم و آنها خودشان می دانند این را انجام می دهند یا خیر. فعلا به اجماع جدیدی درباره این قصه نرسیده ایم. همان تصمیمات قبلی پابرجاست و مواضع ناجا که قبلا توسط جانشین آن اعلام شده بود تغییری نکرده است.

معاون اجتماعی ناجا در ادامه درباره مشکلات اکران فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری توضیح داد: این فیلم به کلی به عیاری واگذار شد. سهم ناجی هنر نیز از او طی قراردادی گرفته شد و بناست او باقی مبلغ را طی یک چک به ناجی هنر برگرداند بنابراین به طور کلی حق و حقوق این فیلم به کیانوش عیاری واگذار شده است و ما از منظر انتظامی حرف و حدیثی روی این فیلم نداریم.

منتظر المهدی از دیگر همکاری های مشترک ناجی هنر با سینما و تلویزیون گفت: سریال «آمین» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی منوچهر هادی در این هفته کلید خورده تا در 13 قسمت برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده شود. عوامل سریال «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی محسن علی اکبری در حال کار هستند.

او ادامه داد: سریال دیگری در حوزه پلیس یگان ویژه داریم که محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و علی طالب آبادی مشغول نگارش متن آن است. «رهایی» یا «پیاده نظام» اسامی پیشنهادی این سریال هستند که یکی از آنها انتخاب خواهد شد.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: تمامی تولیدات ما ان شاء الله به هفته ناجا می رسد اما اینکه کدام یک از آنها در این هفته پخش شود مشخص نیست گرچه پخش سریال «زخم» از شبکه سه قطعی است.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...