نسخه چاپی

سفیر سوریه در لبنان: حضور مردم در انتخابات مافوق تصورات بود

سفیر سوریه در لبنان حضور شهروندان سوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه در لبنان را مافوق تصورات خواند و تصریح كرد كه بالغ بر صدهزار نفر در این انتخابات شركت كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی عبدالکریم علی سفیر سوریه در لبنان در اظهاراتی تلویزیونی تصریح کرد که تعداد سوری‌هایی که در سفارت این کشور در لبنان پای صندوق‌های رأی رفتند، بالاتر از حد تمام تصورات بود. وی تأکید کرد که این میزان بالای حضور مردمی نشان از علاقه آنها به کشور و تمام سوریه است.

وی افزود که سفارت سوریه به‌ویژه در روز اول نمی‌توانست تمام این جمعیت را کنترل کند و افرادی باقی ماندند که نتوانستند به تکلیف خود عمل کنند.

علی تعداد رأی دهندگان را بالغ بر صد هزار نفر اعلام کرد و البته تصریح کرد که هنوز آمار دقیقی در این رابطه در دست ندارد.

عبدالکریم علی ابراز داشت که هماهنگی‌ها بین دولت و ارتش باعث ایجاد بهترین راه برون‌رفت از اوضاع کنونی آوارگان سوری است، سوریه دولتی مولد است و به‌دنبال ارائه راهکاری برای برون‌رفت از این بحران به‌شکلی است که کرامت سوری‌ها حفظ و پناهگاه امنی برای آنها ایجاد شود.

وی ادامه داد که سوریه همواره به سرزمین‌های خود متعهد است و سوری‌ها به‌دنبال بازگشت به وطن خود هستند و تسهیلاتی نیز در این زمینه اختصاص داده شده که البته بیشتر نیز خواهد شد.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...