نسخه چاپی

تشكیل كمیته امنیتی برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره)

معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری تهران از تشكیل ستاد مركزی برگزاری بیست ‌و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران خبر داد و گفت: با افرادی كه با شعار و اقدامات نسنجیده خود بخواهند این حركت عظیم را دچار خدشه كنند، برخورد می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران از تشکیل ستاد مرکزی برگزاری بیست‌و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران خبر داد و اظهارداشت‌: در قالب این ستاد چند کمیته نیز تعریف شده است.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران بر همین اساس به تشکیل کمیته امنیتی اشاره و تصریح‌ کرد: در این کمیته پیرامون تأمین امنیت برگزاری ۲۵ سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تصمیماتی گرفته شد.

وی با تأکید بر اینکه با افرادی که با شعار و حرکات و اقدامات نسنجیده خود بخواهند این حرکت عظیم را دچار خدشه کنند، برخورد می‌شود، افزود: با کسانی که علیرغم فرمایش مقام معظم رهبری با برخی خودسری‌ها در صفوف متحد مردم تفرقه ایجاد کرده یا شخصیت‌های نظام را مورد اهانت قرار دهند، برخورد می‌شود.

ناصربخت با بیان اینکه در کمیته امنیتی این موضوع مورد توافق همه اعضا بود، اظهار داشت: برخورد جدی قانونی با کسانی که دنبال حاشیه‌سازی هستند، صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری همچنین گفت که راهنمایی و رانندگی موظف شد با کارناول‌های موتورسوار که در روز مراسم در مسیر حرکت می‌کنند، برخورد قانونی کند.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته شده تا این مراسم به شکل بسیار باشکوه برگزار شود، اظهارداشت: معتقدیم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و همچنین بیعت دوباره با جانشین امام خمینی(ره) یعنی مقام معظم رهبری است.

ناصربخت در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امنیتی در محورهای مختلف تصمیماتی را گرفته تا امنیت بیست ‌و پنجمین سالگرد امام راحل تأمین شود و مشکلی به وجود نیاید.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...