نسخه چاپی

سریال‌های رمضانی سیما اعلام شد

مدیر شبكه سه‌ سیما اسامی سریال‌هایی را كه ماه رمضان امسال از شبكه‌های سیما روی آنتن می‌رود اعلام كرد

به گزارش نما به نقل از مهر، نشست خبری اعلام برنامه‌های شبکه‌های سیما در تابستان 93 امروز یکشنبه یازدهم خرداد با حضور مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه و اهالی رسانه در حال برگزاری است.

زین العابدین در این نشست درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان توضیح داد: سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که بازیگرانی چون پریوش نظریه، مهدی سلطانی و مجید صالحی در آن بازی می‌کنند شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

وی افزود: ما امسال سیاست کاهش تعداد سریال‌هایی را که در ماه رمضان پخش می‌شوند، در پیش گرفته‌ایم تا تولیداتمان بهتر دیده شوند. همچنین امسال تمرکز بیشتری بر برنامه‌های مذهبی و عبادی داریم.

مدیر شبکه سه همچنین درباره سریال‌های شبکه سه و دو توضیح داد: برای شبکه سه دو سریال «هفت سنگ» و «شمعدونی» را داریم که از بین آنها یکی نهایی خواهد شد. در شبکه دو نیز سریال‌های «فاخته» و «جاده قدیم» در نظر گرفته شده است که باز هم یکی از آنها نهایی خواهد شد.

سریال «فاخته» به تهیه‌کنندگی داود قچاق و کارگردانی محمود معظمی است و ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، فرخ نعمتی، شهرام عبدلی، رحیم نوروزی، متین ستوده و نگین معتضدی بازیگران آن هستند.

مجموعه «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه‌کنندگی مجید مولایی است؛ سریالی که پرویز پورحسینی، مهدی سلطانی، الهام پاوه نژاد، شبنم مقدمی، بهنام تشکر و فرناز رهنما در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

۱۳۹۳/۳/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...