نسخه چاپی

اعتصاب بازار آهن پایان یافت

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد از توافق آهن‌فروشان با سازمان امور مالیاتی برای تعیین منطقی مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: فعالیت این صنف ازسر گرفته شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد آزاد درباره جلسه عصر دیروز فروشندگان آهن و فولاد با سازمان امور مالیاتی که در استانداری تهران برگزار شده بود اظهار داشت: در این جلسه فروشندگان آهن دلایل خود را درباره غیرمنطقی بودن تعیین مالیات بر ارزش افزوده اعضای این صنف اعلام کردند که در نهایت به توافق مناسبی با سازمان امور مالیاتی دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه مقرر شده مودیان مالیاتی براساس فاکتور و دفاتر فروش مالیات فروشندگان آهن و فولاد را تعیین کنند افزود: در جلسه مذکور نمایندگان فروشندگان آهن و فولاد به همراه اعضای اتحادیه آهن و فولاد توافق کردند تا از امروز اعتراضات خود را به مالیات بر ارزش افزوده متوقف کرده و فعالیت خود را همانند گذشته انجام دهند.

آزاد اضافه کرد: پیش از این سازمان امور مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده آهن‌فروشان را با معیارهای غیرمنطقی تعیین کرده بود که این امر باعث اعتراض فروشندگان آهن و فولاد شده بود که خوشبختانه در جلسه دیروز این موضوع با توافقات لازم با نمایندگان سازمان امور مالیاتی برطرف گردید.

۱۳۹۳/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...