نسخه چاپی

دو بازیكن مدنظر قلعه نویی منتظر اجازه از پرسپولیس!

دو بازیكن داماش گیلان برای پیوستن به تیم فوتبال استقلال منتظر اجازه عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس هستند.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال برای اینکه میانگین سنی تیمش را برای فصل آینده پایین بیاورد، تصمیم دارد چند بازیکن جوان را به خدمت بگیرد. در همین راستا، او به مسئولان استقلال اعلام کرده با دو بازیکن جوان تیم‌ داماش گیلان به نام‌های مسعود حسن‌زاده و هادی محمدی که هر دو 23 ساله هستند، مذاکره کنند.

حسن‌زاده با تایید این خبر گفت: حدود 2 هفته پیش مسئولان استقلال با من صحبت‌ کردند. با توجه به اینکه با داماش 2 سال دیگر قرارداد دارم، امیر عابدینی باید رضایت‌نامه مرا صادر کند.

مهاجم داماش گیلان با ابراز علاقه‌اش برای پیوستن به استقلال تصریح کرد: آرزوی هر بازیکنی است که به استقلال برود و با امیر قلعه‌نویی کار کند. به همین دلیل از عابدینی درخواست کردم که برای پیوستنم به استقلال با مسئولان استقلال با نرمش برخورد کند.

همچنین هادی محمدی مدافع داماش گفت: یکی از مسئولان استقلال با من و باشگاه داماش صحبت‌هایی را مطرح کرد اما پیوستنم به استقلال بستگی به نظر عابدینی دارد، چرا که با داماش قرارداد دارم.

امیر عابدینی با وجود اینکه از سمت مدیرعاملی داماش استعفا کرده اما هنوز در این تیم فعالیت می‌کند و عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس نیز است.

۱۳۹۳/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...