نسخه چاپی

سردار آزمون در لیست 5 تایی آرسن ونگر

اولی دیویس یكی از نویسندگان سایت خبری hereisthecity از پنج ستاره ی گروه اف به عنوان كاندیداهای حضور در آرسنال نام برد او پیش بینی كرد كه آرسن ونگر پس از جام جهانی 2014، به این گزینه ها برای انتقال به استادیوم امارات فكر خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، در بین این پنج نامزد احتمالی آرسنال نام سردار آزمون ستاره ی 19 ساله ی تیم ملی ایران هم دیده می شود اولی دیویس، اینگونه ستاره ی 19 ساله تیم روبین کازان را توصیف می کند:

ستاره ای کوچک که به “لیونلی مسی ایران” شهره شده است علاقه مندان زیادی در اروپا دارد او با درخشش در روبین کازان روسیه همه را تحت تاثیر قرار داده است. با این وجود آزمون هنوز تنها 19 ساله است و در 14 بازی برای روبین کازان 4 گل به ثمر رسانده است. آرسنال به نظر می رسد برای جذب او وارد عمل شود، آرسن ونگر علاقه ی زیادی برای جذب استعدادهای جوان و توسعه ی آن ها دارد.

علاوه بر سردار آزمون، در لیست پیش بینی اولی دیویس برای حضور در جمع آرسنالی ها بازیکنانی نظیر، مارکوس روجا، اور بانگا و آنخل دی ماریا از آرژانتین به همراه آسمیر بگوویچ از بوسنی نیز به چشم می خورند تا گروه اف رقابت های جام جهانی را برای توپچی ها حساس تر از سایر گروه ها کند.

البته با خط خوردن آزمون در لیست نهایی کیروش، باید دید که آیا پیش بینی این نویسنده ی بریتانیایی به حقیقت می پیوندد یا سایر ستاره های این گروه به جمع توپچی ها می پیوندند.

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...