نسخه چاپی

حاشیه‌های سفر تیم ملی فوتبال به برزیل

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی بامداد روز سه شنبه تهران را به مقصد سائوپائول ترك كرد كه سرمربی این تیم پس از مدتها كش و قوس با تولیدی البسه تیم ملی بالاخره پذیرفت تا لباس این تولیدی را برتن كند. این اتفاق پس از آن رخ داد كه كی روش هزینه مربوطه را دریافت كرد!

به گزارش نما به نقل از مهر، اعضای تیم ملی فوتبال ایران که دوشنبه شب در مراسم بدرقه برگزار شده در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی حضور پیدا کرده بودند، ساعت 5 صبح روز سه شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران را به مقصد برزیل ترک کردند. این سفر در حالی انجام شد که برخی مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان هم در فرودگاه حاضر بودند.


با وجود اینکه مراسم بدرقه از تیم ملی در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شده بود و خبرنگاران و عکاسان زیادی این برنامه را پوشش دادند، اما بازهم این نمایندگان رسانه های گروهی بودند که با حضور در فرودگاه به عنوان حامیان اصلی تیم ملی، ملی پوشان را بدرقه کردند.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان که در مراسم بدرقه هم حضور داشت، به فرودگاه امام خمینی رفت و اعضای تیم ملی را بدرقه کرد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال همراه اعضای تیم ملی بود و بازیکنان را بدرقه کرد.

مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران به همراه ملی پوشان راهی برزیل نشد. قرار است او طی روزهای آینده به تیم ملی اضافه شود.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرد روز یکشنبه راهی برزیل خواهد شد.

کارلوس کی روش که طی ماه های گذشته با تولیدی آل اشپورت مشکل داشت و حاضر نمی شد لباس این تولیدی را برتن کند، پس از جلسه ای که با مدیر این شرکت داشت و دریافت مبلغی، حاضر شد در فرودگاه لباس تولیدی آل اشپورت را برتن کند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور در فرودگاه در سالن ویژه حضور پیدا کردند و پس از انجام امور مربوط به پرواز راهی برزیل شدند.

تیم ملی فوتبال ایران قرار است در اردوی برزیل یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی ترینیداد و توباگو برگزار کند. تیم ملی ایران در بیستمین دوره رقابت های جام جهانی با تیم های نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین هم گروه است و روز 26 خرداد در اولین بازی به مصاف نیجریه خواهد رفت.

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...