نسخه چاپی

مهدوی كیا هم به صف حامیان كی روش پیوست

مهدی مهدوی‌كیا مدیر فنی تیم ‌ملی جوانان در مورد عملكرد تیم فوتبال جوانان در اردوی آماده‌سازی امارات گفت: «اردوی خوبی بود و تیم ایران توانست یك پیروزی و یك تساوی به دست آورد.

به گزارش نما، قطعاً ایران و سایر تیم‌ها در جام ‌ملت‌های جوانان آسیا شرایط سختی دارند و باید با تمام قوا برای جهانی شدن مبارزه کنند. هر تیمی که به میانمار می‌آید، هدفش حضور در جام ‌جهانی است و ما باید هر چه بیشتر و بهتر آماده شویم.»

مهدوی‌کیا در مورد احتمال رویارویی با تیم امارات در مرحله پلی‌آف مسابقات قهرمانی آسیا که حکم صعود به جام ‌جهانی را دارد نیز یادآور شد: «تیم ما در این دو بازی نشان داد که از امارات بسیار سرتر است و قطعاً اگر در مسابقات نهایی با امارات روبه‌رو شویم، راحت‌تر پیروز می‌شویم.»

بازیکن سابق تیم‌ ملی در خصوص احتمال صعود تیم ‌ملی کشورمان در جام ‌جهانی نیز گفت: «ایران در گروه سختی قرار گرفته و باید بتواند به بهترین شکل از حیثیت فوتبال ایران در این مسابقات معتبر دفاع کند، البته ما برای تیم‌های مطرح دنیا حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود ولی برای رسیدن به موفقیت کار سختی داریم و باید خیلی تلاش کنیم.»

مهدوی‌کیا در مورد تمدید قرارداد کی روش تا پیش از مسابقات جام‌ جهانی خاطرنشان کرد:

در حال حاضر حضور موفق در جام ‌جهانی از هر موضوع دیگری مهم‌تر است و نباید تمرکز سرمربی تیم ‌ملی را به هم ریخت. کی روش یک مربی حرفه‌ای است و می‌داند اگر تیم ‌ملی نتیجه بگیرد، هم به سود تیم ایران است و هم کارنامه خودش را بهتر خواهد کرد. من شخصاً اعتقاد دارم به خاطر شناختی که او از تیم‌ ملی‌مان پیدا کرده باید او را بعد از جام‌ جهانی هم حفظ کرد.

۱۳۹۳/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...